Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkarriär-och-yrkesliv
Läst 660 ggr
[Sisa]
0

Pension

Den dagen kommer ju för oss alla!  Har Du gjort någon pensionsprognos..kommer Du att bli mycket fattigare, kanske få en sämre livskvalitét, den dagen Du går i pension ?

undrar nyfikna jag!   Obestämd

Maria
0

Mindre pengar lär det bli men vi kommer att klara oss.Glad

Min bror och svägerska har köpt en husbil och säljer sitt hus nu till våren för "det sista stora äventyret" när han går i pension. Det kallar jag livskvalitet och så tycker jag att de är modiga.

/Maria

Bybo
0

Ops…kommer att få så liiite…men,men…den dagen..och, är ifs van så det fixar sig :))

WinterPrince
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Inte den blekaste aning. Vet inte alls hur det fungerar. Har ju precis börjat jobba :P

FrökenFrisk
0

#1 Vad härligt! Blir varm i kroppen när jag läser och hör om människor som vågar! Riktigt häftit!

Jag kommer att vara rik! Full av kärlek och obegränsad möjlighet att tilbringa tid i mitt paradis, skogen.

Men när det gäller pengar lär jag leva på knäckebröd och vatten. Dock kryddat av kärlek!

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

[walkinbeauti]
0

Är förtidspensionär sedan några år och hade en bra lön så det går runt utan klagomål.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 4  Rik på Kärlek..men fattig på pengar. Inte dumt det heller!  Skrattande Kanske just tiden är värd mest..men, man vill ju ändå ha råd att använda den Obestämd

Anders 50
0

Ja jag tog ju ledigt i förtid, lever loppan på "gamla" pengar nu! GladFår väl se när jag tar ut av min pension hur mycket det blir, kanske om 4 år?

Men det blir nog bra, har sparat en del själv också.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!