Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 537 ggr
WinterPrince
0

Godmorgon! 25/9

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu är jag och mamma uppe och om en stund ska vi ge oss ut till hästen för att åka på vidare äventyr.

Här är det disigt idag så vem vet vad det kan tänkas bli för väder.

stina63
0

Godmorgon Winterprince och alla andra som tittar in

Har varit uppe ett tag själv nu. Katterna satte igång springa maratonSkrattande. Har målat i köket i går så nu blir det plocka undan fixa till resten som är kvar, Helt nytt kök blev de.

Ha en skön söndag

Skrattande

Maria
0

Godmorgon.

Här är det också katterna eller snarare den ene (Moritz som alltid) som inte ville att jag skulle sova mer.

Han ville ha ny mat och ut i trädgården givetvis.

Maten är bytt och dörren öppen. Vad gör han då???? Jo, går och lägger sig igen och här sitter jag…..Skrikandes

/Maria

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hi hi hi hi hi ja se katter!Skrattande

Gomorron Tina, Humlan och ni som trillar in.

Jag mår så himmla bra, så jag kan inte tro det är sant, idag har jag gjort något som jag inte kunnat göra på 20 år, gå på knäna.Sedan kallbranden har jag inte kunnat vinkla benet så mycket och efter att jag fick artrosen har jag inte ens kunnat böja mig så jag kunnat titta under skrivbordet. Nu var jag därunder  och kopplade i sladdar. Jag känner mig mycket rörligare och har inte ont om jag inte gör yviga rörelser. Har sovit i dotterns säng som jag inte kunnat förut. Nu håller jag på och tränar musklerna.

Jag önskar er en lika underbar dag som min!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

#3 Vilka framsteg ChristineFörvånad Hoppas att det håller i sig.

/Maria

Cristine
0

#4 Tack Humlan!Glad

Så länge jag äter utan mjöl, socker,kaffe, bara inmundigar grönsaker frukt fisk och vitt kött och äter mitt naturpreparat så blir det bara bättre och bättre Humlan. Nu kommer det här med att träna muskler utan att slita på lederna ha ha, det blir ett konststycke!Skrattande

flisan708
0

Hej och god morgon på Er!!!!

#3 Vad glad jag blir för din skull!!! Njut av stunden och känn dig stolt.

#2 Haha!!! Katter är för roliga och finurliga. De liksom bara "äger".

Solen skiner hos mig. Idag känner jag mig lite seg, blev en del vin igår kväll. Vin och pysselkväll är kul. Det jag tänkte på igår är att jag och min väninna har lite olika syn på detta numera. Hon tänker mer kommersiellt för hon vill sälja det hon gör. Jag gör det som en hobby och ger bort de smycken jag gör. För mig är det lite av terapi att att pyssla och tänker hålla det på den nivån.

Idag blir det stryka och fixa med tvätten som ska in i skåpen. I eftermiddag kommer köparna till skrivbord och kontorsstol. Dagen ska avslutas med ett spinning pass.

Önskar Er alla en bra dag!!!

Kram till Er alla!!!

Cristine
0

#6 Tack det ska jag göra!Skrattande

chik
0

WP o ni alla fin dag till er.

Dis har vi med här.

Cristine.vatten gympa bra…Glad för dig..

Fin dag önskar jag alla..

Lena.P är jag i verkliga livet.

FrökenFrisk
0

Go Morron ute i internetsetern!

Idag är det att hålla i hatten! En dag fyllt med aktiviter väntar. Fika med en god vän ute i det gröna för att sedan förflytta mig 10 mil för en god middag med släkten, hej å hå!

Ser ut som att alla hitils ovan mig är på topp idag! Inläggen tyder på detta iallafall! Kan detta bli världens bästa söndag må tro?

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

Cristine
0

#89 Vet det Chik men med mitt skadade ben kan jag inte gå till något bad.Rynkar på näsan

aggeelin
0

Godmorgon! H en fin dag

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
0

Godmorgon! H en fin dag

aggeelin
0

Godmorgon! H en fin dag

aggeelin
0

Godmorgon! H en fin dag

Fridaaaa
0

Go förmiddag

#3 Vad roligt! Glad för din skull

Varit ute och fotat 2 av kaninerna och min katt kom med på bild då han var lite nyfiken på vad jag gjorde haha

Ska upp en sväng i skogen sen med hunden.
Annars ska jag bara ta det lugnt!

Ha en bra söndag!

Här är en av alla bilderna jag tog idag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[peter54]
0

God mittpådagen Glad

Här har vi finväder idag igen med 15 grader i skuggan och solsken. Jag har just kommit hem efter sista svängen till skjutbanan inför älgjakten och det gick som en dans. Jag är med beröm godkänd Glad

Anders 50
0

Gomidda!

I morse var det rena Lützen-dimman här, knappt man såg vart man gick, men nu är det klarväder men mulet.

En lugn fortsättning på vilodagen planeras, lite mat och sen placera sig framför TV:n och kolla på Formel 1!

Fin katt Frida! Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Fridaaaa
0

#17 Tack, min lilla linslus :) Nu ligger han i sin korg ute i hallen och sover Glad

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

Tänk, ibland så ändras en planer för dagen. Jag ska ut och jobba till natten. En kollega sjuk, vi har inga vikarier så det är bara att jobba. En annan tog ett pass igår och jag tycker man ska dela på bördan.

chik
0

Ja nu har jag inte läste ett endaste inlägg i denna tråd.

Utan jag vill bara säga Hej o visa vad vi hittade hos dotten. Som hon inte visste att hon hade..( Dom hyr ett hus nere i skåne)

Cristine
0

Wow ..vilka härliga druvor!

Så sugen jag blev!

chik
0

Vet du? Dom är så goda..Nu måste jag ju med köpa vindruvor o plantera.Får väl bli nästa år. Helt otroligt tycker jag.

aggeelin
0

#11-14, som ni kan se så har jag ofta problem med att skriva. Jag har kommit på att om jag trycker på fetskrift, så går det att börja skriva. Vad som hände imorse .. ? Vet inte vad det var för något konstigt Obestämd

Godnatt!

Maria
0

Vilka vindruvor ChicFörvånad

Förra året hade vi en liten klase på stocken som växer i uterummet. Upptäckte den när jag stodvoch rökade. Den växte i taket alldeles ovanför askkoppenTungan ute

I år har vi satt två sorter utomhus och det har blivit en miniklase. Inte alls så fina som du visar på bilden.

/Maria