Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 886 ggr
WinterPrince
0

Godmorgon! 24/9

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Idag är det bara 3 månader kvar till julafton!

Dagen idag börjar med lite disk och sen ska jag ut till hästen och träna. Framåt eftermiddagen blir det en tur in till stan och handla lite och sen hämta släpet.

Till kvällen kommer Mamma!

Ha en fantastisk dag allihopa!

FrökenFrisk
0

GO MORGON!

Oj, nu är det bara tre månader kvar. Jag är "kärringen mot strömen" och verkligen älskar mörkret och kylan. Nu börjar en mysig tid!

Idag ska jag ta en sväng till jobbet för att sedan åka på stormöte och träffa engagerade och målinriktade människor.

Ha en fantastisk lördag alla Ni!

═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════
FrökenFrisk 
═══════════════════ ღ☃ღ ════════════════════

JereMina
0

God Morgon alla livsnjutare Glad

Här verkar solen vilja titta fram så jag ser fram emot att gå vår promenad om en stund Flört

Maria
0

Godmorgon alla.

Det är småmulet i Göteborg men inget regn.

Ha en skön lördag allaGlad

/Maria

[LucyInTheSky]
0

Hej på er!

Det är kallt här hemma idag. Tittade på termometern i köket och den sa att det var 16 grader inomhus. Tur vår ved kommer på onsdag. Men vi eldar lite i lilla kaminen i vardagsrummet. Den värmer faktiskt upp ganska bra.

I dag kommer min morbror och hans familj. Agnes på 5 och Johannes på snart 2 år. Ska bli jätte kul! Alltid full fart när de två är på besök.

Ha det bäst!

Anders 50
0

Gomorron!

Gråväder här, men inget regn i sikte….än!

#1  Visst är det en mysig tid nu?  Glad

Må väl!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[GunillaF]
0

God morgon ropar jag från min tillfälliga plats här i världen. Dalarna är vackert idag!Glad

chik
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

WP. Ja nu har vi snart julen för dörren.

O God dagens alla…

FrökenFrisk. Välkommen o jag håller med dig.Denna tid är härlig, Fin luft o mys..

Ja fin dag till er alla där ute.

Lena.P är jag i verkliga livet.

aggeelin
0

Godmorgon! Här skiner solen och jag ska ut och jobba trädgården.. hade jag tänkt. Det visar sig att stora N ska vara här till imorgon. Ska bli spännande att se vad vi får gjort hon och jag Flört. Vi ska köra bort skräp och göra en höstplantering, det ska nog gå bra.

Härligt med solen. Det har varit fina helger (iallafall halva fina helger) en lång tid nu!

Ha en fin dag!

ps. lite avis Gunilla, dalarna är härligt,, hälsa så mycket!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

god morgon

#0 deprimerande att det är så kort tid kvar till julafton, julafton är mysigt men stressigt i regel, kallt, snö osv Obestämd
Ruggigt väder idag. Ikväll blir det lördagsmys, ska ev göra hemmagjord pizza Glad

Här är en bild som jag tog igår, på en trädsvamp

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
2

Hallå hallå och god morgon alla ni, vilken underbar dagSkrattande

Solen står högt på himmlen och inte ett moln och räkningarna är betalda tjo ho!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Ja då var jag här igen.Cool

Härliga bilder.

Cristine Ordspråk.

Någon mer som har problem med iFokus?

När jag svarade på Jerminas inlägg så stod det bara ERRO o så var det kört…

Fast nu kom jag in o såg att svaret hade blivit sänt.

Är la inte meningen att jag skall vara här kanskeGråter

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon!

Vad man missar mycket då man är härifrån någon dag! Nu har jag massor av läsning framför mej..som tur är! Vore tråkigt om det inte fanns nåt att läsa. Ni är verkligen bra på att skriva! Kyss

En ny funktion har ju också tillkommit. "Bra inlägg"..lite spännande! Glad

Fina bilder i morgontråden och han är så söt Din lilla vovve, Chik! Jag förstår att Du vill ha honom på bordet! Kyss

Ha en bra lördag så ses vi i alla trådar! Skrattande

flisan708
0

God eftermiddag!!!

Nu har jag jobbat tre nätter på rad, sovit kort idag. En väninna kommer hem ikväll vi ska ha vin och pysselkväll. Ska bli jättetrevligt.

Idag har jag äntligen fått köpare till mitt skrivbord och stol, hämtar i morgon em. Snart är jag utan skrivbord och måste nu hitta ett litet. Kan bli kul att få titta runt lite nu. Glad

Tänk att ni väntar på julen, jag som tycker den är så jobbig sedan mamma dog. Bävar för den om jag ska vara ärlig. Den blir aldrig sig lik utan henne. Hon älskade julen och pyntade i god tid så att hon kom i rätt stämning. I mitt fall gäller det väl att hitta ett nytt sätt att fira den på, så den känns ok.

Önskar Er alla en fortsatt trevlig dag!!!

Vilket underbart väder det är idag!!! Glad

stina63
0

Gokvälls LK

Nu måste jag vila mig lite.. Lägga mig i badet och ta de lugnt. Har målat i köket hela dagen. Taket och väggarna. Nu är jag slut. Får se hur de blir när det blir torrt.

[MargaretaA]
0

God kväll

Åter en dag med kanonsol men alldeles för kall vind. Men nu på kvällen har det lugnat ner sig så jag kanske går ut i mörkret senare och tittar på Vintergatan. Bra mycket bättre än lördags-Tv i allafall Obestämd

Ha en fin kväll alla - vad  ni än gör Glad

[peter54]
0

God afton Glad

Jag har varit ute i det fina vädret hela dagen, tog en sväng till skogen och letade svamp, men hittade bara tre gula kantareller. Däremot hittade jag några liter trattisar.

Det var såpass varmt att jag kunde vara i skuggan i skogen med bara t-tröja. Idag var en sån dag som bara är bäst, visserligen var där några mygg och lite bladlöss i luften, men annars insektsfritt och precis lagom av allting.

Glad

Jag har blivit "jagad" om medlemsskap på Facebook från så många håll nu att jag till slut gav upp, så nu finns även motståndaren "numero uno" där.

aggeelin
0

jA, idag har det varit fantastiskt väder. Härligt Glad. Jag har varit farmor hela dagen så nu är det skönt med lite sitta i soffan med katten.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

#16 Är det stor skillnad på trattisar och vanliga frågar en som köper sina på Ica!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

#18 Ja det kan man säga. Trattkantarell (kallas också höstkantarell) har brun hatt och rörformig gul fot, oftast plockar man dem som små när hatten är som en femkrona ungefär. När de blir större liknar de mer en vanlig gul kantarell till formen.

Trattkantareller används oftast till svampsåser och som ingrediens i köttfärssås osv.