Värme
Har du satt på värmen?
Vilken slags värme har du?
Jag har både kamin och varmluftspump
Kaminen använder jag mest för att det är mysigt
och när det är väldigt kallt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har luftvärmepump, den är igång nu. Inget mer behövs ännu, men inom en månad kommer vi nog behöva börja elda.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nix, ingen värme påslagen ännu. Vi har eldat i öppna spisen när det känts lite rått inne. Vi har "kråka" i öppna spisen, med fläkt och tre varmluftsutblås, ett i köket, ett i hallen och ett i vardagsrummet.

Vi har fjärrvärmesystem i området där vi bor.
Vi har ju ett litet uterum i anslutning till kök/vardagsrum där jag har dörrarna öppet så mycket som möjligt för katterna bl.a så vi har självvalt ganska kallt inne men jag tar hellre på mig mer kläder.
Saknar dock vår öppna spis vi hade innan.
Vi bodde i en totalrenoverad lägenhet en period. När vi stängde ytterdörren så kändes det som att vara i en kuvös. Det var tyst, det var varmt trots att jag hade fönster öppna. Jag var alltid trött i denna lägenhet.
/Maria
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vet inte. Får känna på elementen när jag kommer hem. Misstänker att det finns någon centralstyrning på värmen i lägenheterna. Kanske har dom inte satt igång värmen ännu. Skitkallt är det iaf om kvällarna!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Vi har vedpanna. O den tänder jag varje dag. för jag vill ha det varmt.o nu har vi ju haft sådan luftfuktighet så om det inte har varit varm så har ju inte golven torka när man har tvättat. Fast det är bara elementen i källaren o på entréplan som är på..Sambon kan vara smått irriterad för jag vädrar bra med. Fönstret i badrummet o i vårt sovrum har aldrig varit stängda sen vi flyttade in..Men det blir bra luft o så i sovrummet har vi fläkt som går o även i köket-takfläkt..För o få cirkulation..Nu har vi 23g o då har jag inte tänt, Skall snart gå ner o göra det..
Min Vedpanna är min bästa vän..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Bergvärme sen några år och det sköter sig så gott som själv så lite värme men fuskar till det med el element och en brasa när det behövs 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Bergvärme..och det sköter sej själv. Är nöjd så länge jag inte fryser! 
Är ett tag sedan jag slog på värmen. Kan inte bo i en kall lägenhet, då får jag ledvärk nästan varje dag. Behöver ordentligt med värme inomhus och massor med kläder utomhus. Har inte koll på vad det är för värme i huset men gissar på fjärrvärme.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Bor i lägenhet här har inte värmen satt på ännu. Men här är väldigt varmt ändå- Men hade jag varit i stugan då hade värmen varit på