Ingen snö!
Näej, det skulle jag inte vilja. Det skulle innebära obehagliga konsekvenser som jag inte vill utsätta mig för i form av farsoter, smittor och parasiter som finns i de tropiska och subtropiska delarna av världen.
Jag trivs bäst där jag är 
Ibland har vi ju haft mer eller mindre snöfria vintrar i Göteborg och det passar mig perfekt
/Maria
Ja hade inte varit fel!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Nej. Men det ska vara snö i måttliga mängder, inte som dom senaste vintrarna. 10-15cm räcker gott. Däremot blä för slask!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Det är fint med nyfallen snö när det singlar ner fina flingor.
Men hur ofta "singlar flingorna"?????
När det väl snöar så är det på tvären i full storm.
En vecka runt jul hade varit lagom 
Zabelle
#5 Håller med.
/Maria
# 5 Jag med! 
Jag vill ha mycket snö! Har bott i fjällen i många år och då kunde snödjupet vara över en meter.
Det ljus snön ger oss är som ljuserterapi! Bästa är det på våren när solen värmer och snön blir som sorbe glass. Att gräva sig en grop eller soffa att mysa ner i är fantastiskt!
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
FrökenFrisk
═══════════════════ ೋღ☃ღೋ ════════════════════
Både ja och nej!!!! Önskar att vintern kunde vara lite kortare bara. Skulle kunna tänka mig att ha längre höst istället för så lång vinter.
Älskar snön!
Usch nej, behöver min snö och bor redan på fel ställe!

Jag gillar snö men i mindre mängd än de 2 föregående vintrarna, för övrigt tänker jag som Peter, trivs också bäst där jag är.
Visst är det mysigt när det snöar. Men då ska man vara inomhus eller ledig, Och inte behöva kämpa genom snön för att komma till jobb
Andra sidan Om man inte hade haft snö så tror jag att jag hade saknat de.
Mycket snö ska det bli denna vinter med! 
Ja de förvånar mig inte alls om det blir mer snö denna vintern sisa
Jag trivs att bo i Sverige men det kunde gärna få vara snöfria, eller vintrar med lite snö. Jag tycker att de senast vintrarna har varit hemska. Jag känner mig så trött på snö så jag vill inte se den på kort ens en gång. Jag som tar mycket kort tog nästan inga snökort i vintras.
Jag, som är en glad person, kände verkligen hur illa jag mådde av att snön kom så tidigt och låg kvar så länge
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 16 Förstår hur Du känner,,jag vill heller inte ha för mycket snö!! Men..ingen snö..ingen skoteråkning, det skulle vara tråkigt. Nu, då man insett tjusningen, med att åka skoter! 
Ingen snö på vintern, men minusgrader ändå skulle innebära stora frysskador på många träd. En del träd skulle frysa ihjäl helt enkelt.
#18 Jo det låter rimligt. Jag tror att det är de två senaste vintrarna som knäckt men snölust. Vi måste dessutom handskotta vår väg eftersom vi inte får in snöplogen här. Det blir jobbigt i längden
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Och jag har gärna mer snö än senaste åren
Kan inte få nog!
Jag håller med Hera.. Massa snö!!
Men fråga mig igen sen när jag skottat här hemma hela vintern.
Blir ju lite skillnad nu med egen trädgård och att få ut bilen osv.
Snö!!Vill jag ha..Vitt o fint..
Lena.P är jag i verkliga livet.
..Våren,värmen,sommar och sol
tycker jag OM *ler*
Jag tycker om när det är runt o dryga 30 grader
men,jag är ändå glad för våra årstider …
med snö
och nowemberMotVindSnöGloppRegn som kontrast.
penke