Måste du..
Ha kaffe eller te för att bli människa?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Näe, men jag vill gärna tro det - för det är så gott (med grädde i)!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Nej men morgonkoppen är god (om jag inte glömmer dricka den)
Nej, dricker mest varma drycker på vintern när jag fryser och det är sällan koffeinhaltiga drycker (gillar inte kaffe och dricker mest rött eller örtte).
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Kaffe…Många koppar…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Inte The..men kaffe!! Utan kaffe på morgonen blir jag inte mej själv. Men sen under dagen, kan jag vara utan! 
Kaffe och en snus på morgonen är heligt. Ljudet, doften från kaffebryggaren är oslagbart härligt att höra på morgonen.
Inget av det 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# 6 Snusar Du ? 
Kaffe! Givetvis….
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
ja det första jag gör på morgon innan jag ens har klätt på mig är att starta kaffebryggaren 
Nej. men det är gott
Var rädda om varandra
Nej det måste jag inte. Kaffe dricker jag inte, men jag dricker te till frukost, men bara under den svalare perioden av året, ungefär från 1 september till sista april. När det är varmt dricker jag inte varmt.
Nej, jag kan vara utan kaffe i flera dagar.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag dricker grönt the på morgonen på vardagen och sen kaffe på jobbet - på helgen dricker jag både kaffe och the, viktigast är nog att få äta men vissst är kaffe och the gott 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag föredrar kaffe på morgonen för att bli en männska igen.
Som de flesta svarat så måste jag ha kaffe men sedan jag skaffade råsaftcentrifugen har kaffet fått en konkurrent i form av morotsjuice!
#8 Ja, jag har den lasten. Inte bra men alla har vi någon last. Den drabbar bara mig själv i alla fall.