Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 557 ggr
JereMina
0

Björnar

I förra veckan såg en vägarbetare här en stor björn ca 1 km från byn och i förra veckan såg en liten pojke på 9 år en liten björnunge mitt i byn Förvånad Törs vi ut och gå?

Cristine
0

Fy inte roligt..om det fanns en björn unge mitt i byn betydetr det att idet ligger nära.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker det är spännande att det dyker upp björnar lite här och var..även häromkring har setts en del! Kyss

[peter54]
0

Det är inte bra att björnar kommer in i samhället för då uppstår snart incidenter där björnar med sina huvuden i soptunnorna blir skrämda och skadar människor.

Det absolut dummaste man kan göra när det gäller stora rovdjur, är att ge dem mat. Då förknippar de människor med mat och då kan det bli farligt. Ett skrämt stort rovdjur är en potentiell livsfara.

Så länge de är i skogen utgör de inget problem för oss, men inne i samhället ska de inte vara.

Den moderna gullegullattityden med björnar och andra stora rovdjur är korkad eftersom den inte leder till någonting positivt för björnarna. Alla är förlorare i de situationer som uppstår när man förhåller sig så till djur och natur.

JereMina
0

Ingen i byn ger mat som tur är Peter men de kommer ändå och nu är det björnskit igen strax utanför byn Obestämd

chik
0

Hjälpppp"""Skojar du??Huva mig.

Har ju aldrig sett någon björn live bara på Borås.

Men.Jag är livrädd för dessa djur..Huva mig..

Vi hade ju en som traska runt här nere o då gick jag inte ut i skogen..

Lena.P är jag i verkliga livet.