Hösthumör
Känner du att ditt humör ändras med vädret?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Måste bara lägga in denna länken om just detta med höstdepressioner.
Ser man det övergripande i befolkningen så är det inte så att hösten är värre som man kan tro.
Fast visst är det så att vi är väderberoende och vissa har tider på året då vi känner oss sämre.
Men i denna artikeln pekar man lite på att vi människor påverkar varandra också. Hösten ska liksom vara den mörka deppiga årstiden och vi kanske "drar ner" varandra
/Maria
Hösten är märkligt nog den tiden då mitt humör är på topp även vinter,men vår och sommar är jag inte lika alert.
Jag har jämt humör så vädret brukar inte påverka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
D vitamin har hjälpt mig att må lite bättre på hösten och vintern. Känner också att jag behöver sova mer under den mörka årstiden.
Innan jag började ta D vitamin kunde minsta motgång göra mig jätteledsen. Sånt som jag normalt inte reagerar alls över…
Zabelle
Mitt humör är på topp, älskar hösten. Är lika glad i dagens regn som jag var i gårdagens sol. Att det blir mörkare stör mig inte mer än att jag har lite svårare att vakna till på morgonen (är det ljust ute när jag vaknar är jag pigg direkt). Vintern är jag inte lika peppad på däremot, det är mysigt ett tag men jag tycker att snön hänger kvar alldeles för länge. Övergången mellan höst och vinter är lite jobbig med, när man får det sämsta av både höst och vinter. Kyla, regn, snö, mörker och ishalka är inte riktigt min favoritkombination. Men det blir bättre så fort snön klarar av att ligga kvar.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Ja mitt humör ändras med årstiden :) Jag är gladare och piggare på våren & sommaren än på hösten och vintern:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hösten påverkar mitt humör bara till det bättre! Efter en skön sommar då man varit utomhus en hel del, är det härligt att om kvällarna få krypa upp i soffan, tända ljus och kanske kolla på TV! Och tänk..alla vackra höstpromenader man kan göra!! 
Visst påverkas humöret av vädret. När det regnar för fjärde eller femte dagen i sträck när jag ska till/från jobbet/stan är inte det roligaste. Och jag har ogräs att ta hand om innan det är för sent, inte det roligaste i regnet.
Fint väder är gott humör!
Annars tycker jag nog att den jobbigaste tiden på året är februri - mars någonstans om det blir väder som bara står och "stampar".
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Visst! Mys-humöret kommer fram, fast kroppen protesterar lite när de intensiva lågtrycken drar fram, men det uppvägs av allt annat trevligt som hösten för med sig! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!