Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettmat-och-dryck-livets-goda
Läst 602 ggr
[Sisa]
0

Nattamat!

Om Du äter på natten..vad äter Du då ?  Obestämd

stina63
0

Go macka kanske.. Sover ofta hela natten när jag väl har somnat.

signemo
0

Enda gången jag äter nattamat är på kalas. Glad

Var rädda om varandra

JereMina
0

Glass *hihi*

stina63
0

Godis är gott också som nattamatSkrattande

aggeelin
0

Äter aldrig på natten. Förutom häromveckan när jag la mig hungrig och inte kunde somna. Klockan tre var jag upp och drack en dl proviva och sen somnade jag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Pirkko,lino]
0

Nä jag äter inte något på natten, men dricker kaffe & grädde. Glad

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

# 6  Så fin Du är! 

Inte bra att dricka kaffe på natten Flört

AnnL
0

Äter aldrig på natten. Men en god macka sent på kvällen innan jag går och lägger mig händer ibland.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[Pirkko,lino]
0

#7 Tack Sisa. Näää kanske inte, men jag dricker ändå. Det är gott. Skrattande

Fridaaaa
0

Äter inte nattamad (som vi uttalar det på listerländska hihi) för har hört att kroppen förbränner inte maten lika bra på natten och man ska inte äta ett viss antal timmar innan man ska sova ;) Tänker inte chansa hehe

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Namiko
0

Jag äter bara på natten när jag har festat. Mår så mycket bättre på morgonen om jag får i mig vatten, salt och fett innan jag somnar. Det blir vad jag har hemma, gurka med fetaost och salladskrydda var favoriten förut, chips eller bara grönsaker med dressing är det vanligaste. Går snabbt att få i sig och sen är det bara att somna.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Cristine
0

Det beror på vad man kallar natten, är det efter 00 så kan det bli kaffe men är kl 23 så då kan jag äta en kotlett för den tiden har jag varit van vid så många år. I spanien äter man kvällsmat efter 22.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

WinterPrince
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Har jag varit ute och slagit runt och kommer hem onykter så äter jag inte. Det brukar bara komma upp lite senare då…

Har vi bara varit ute och dansat så tar jag gärna lite chips, som kanske vart över sen tidigare på kvällen.

När jag jobbade natt (ett par enstaka nätter på sommarjobbet) så åt jag riktig mat vid 23-tiden och sen ett par mackor framåt 3-4. En coca-cola och ett korsord för att hålla mig vaken.