Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 802 ggr
[Sisa]
0

Apotek

Jag var på apoteket igår..där är alltid så mycket folk!

Personligen tycker jag, att dom har bra produkter.

Handlar Du ofta på apoteket ?  Obestämd

Maria
0

Ibland men mestadels är det mediciner.

/Maria

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nej, och jag tycker det är rörigt med de "olika" apoteken. Obestämd

Zabelle   

chik
0

Mina Mediciner. O här o Ullared har vi ett bra apotek..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

Jag hämtar medicin på apoteket, handlar aldrig där.

Numera har vi apoteket Hjärtat här, funkar skitdåligt rent ut sagt och jag har hört av de som jobbar där att de behandlar sin personal uruselt.

fotokrafs
0

Jag går till samma gamla vanlig som innan monopolet släppte. Jag tycker att de har blivit än hjälpsammare och trevligare sen det öppnades ett konkurrerande apotek nästan mittemot Flört

Karmatarerskanise
0

Handlar en del ansiktsprodukter där, och mediciner. Men tyckte nog det var bättre förr :P

WinterPrince
0

Vi har inte ens något apotek på min ort. Måste åka över 1,5 mil till en lite större ort, som nog har världens minsta apotek.

Brukar passa på om jag är inne i stan att gå in på apoteket (om jag behöver nått där). Köper främst koffeintabletter och ansiktsrenjöring.

[LucyInTheSky]
0

Så krångligt med alla dessa olika.. För om inte apoteket här hade de man behövde kunde de kolla om de fanns i färjestaden så man slapp köra i onödan nu hänger de ju inte i hop alls.. Och varför skulle det behövas 3 apotek på samma köpcenter.. Det kan väl inte funka.

[Sisa]
0

Tycker också det blir krångligt!  Men här har vi bara ett apotek, har alltid haft..och jag handlar rätt mycket där Glad

aggeelin
0

Här har vi fått fler apotek centralt och de är vänliga och hjälpsamma, som någon säger så är de nästan trevligare än förut. Jag, som inte ska hämta ut medicin tycker att det är praktiskt med fler, och sortimentet är helt ok.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Fridaaaa
0

Ytterst sällan.

När jag tar ut p-piller (1 gång om året) och avmaskningsmedel till katterna 2 ggr/år, men inte annars:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Jovisst går man till apoteket, (Kronans Droghandel) måste ju ha livsuppehållande piller!  Flört

Men ibland kan bli vansinnig på en del kunder som tror att biträdet är nån sorts samtalsterapeut, och att vi 7-8 stycken som köar inte alls har bråttom!  Skrikandes

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Bybo
0

Droghandeln här med. När jag hämtar ut medicinerna så brukar jag passa på att köpa billiga bindor, treo å så..

penke
0

helst INTE på apoteket
 vissa piller är ju av tvång :- (

något trevligare är vissa latex-produkter Skäms
i övrigt gör jag hellre mina egna *häx-bryggder* :- )
 Orginalet till många mediciner växer utanför våra dörrar
 inte bara i sydamerika,även här i sverige..
 det är spännande att lära *ler*

..jag har oxå noterat att det är ..flera "pensionärer" som har apoteket som samtalsterapi.. :- )

penke

Cristine
0

Jag gör som Penke mina egna häxbrygder+ några frö och barkkapslarfrån utlandet som jag intar. Brygderna är mest på inhemska blandningar.. tyvärr måste jag också ta medicin från apoteket.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.