Auktioner
Sällan jag går på auktion, och aldrig på nätet….ännu. 
Så kul att du fick din servis!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Aldrig på nätet men i verkliga livet har jag varit på en del auktioner.
Grattis till servicen
/Maria
För 20 år sedan var vi på många auktioner men inte nu och inte på nätet. Din servis var mycket fin
Jag har köpt lite gamla stolar och annat smått och gott på internetauktioner. Jag älskar att titta runt på gamla föremål på auktioner. Jag har varit och tittat på auktionsställen (in "real life") men aldrig köpt - men däremot, som sagt, på auktionsfirmor på internet. (Nå't jag tycker mycket om är Bukowskis internetauktioner.) Men jag försöker hålla mig ifrån att titta för mycket nu… för mycket damm i plånboken.
En härlig servis ser det ut som att du köpt!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har heller aldrig varit på någon auktion via nätet..bara i verkligheten. Och visst har jag handlat en del prylar!
Glad för Din skull, flisan. Grattis! 
Tradera är jag inne på ibland :)
Vann t.ex en 10,5 tums fotoram för 190 kr (det var med frakten) bara upppackad, aldrig använd :) kostar ca 1000kr ny hehe :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hämtade servicen igår, jättefin - den var nog inte ens använd. Bättre i verkligheten. Är jättenöjd!!!!
Flisen-Grattis till ditt fynd.
Auktioner ja det var vi mycket på när vi bodde i Överlida o hade ett större hus. I detta lilla huset får man ju inte in så mycket o inget som jag kan byta ut heller…
köpt billiga saker på Auktioner..En gammal Singer trampmaskin med beskrivning För 10kr o så tavlor o klocka gammal o i den fan vi kvitto..Klockan är inhandlad.i Dalsöfors den 5/8 1909för 30 riksdaler. o Frank gav nog 1,200kr o det är den värd…
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 7 Grattis säger jag med, flisan! Till Din nya servis! 
#8 Vilken härlig klocka!!!
Symaskinen, helt otroligt, vilket fynd. Auktioner är roliga, borde gå oftare. Tur man kan lägga bud på nätet hos vissa byråer.
Tack till Er alla som grattat för servisen!!!! Tycker ni alla här är så härliga!!!!
Har provat lägga bud på tradera, men aldrig vunnit.
Flis-Tack.
Hera!!!!Du får lägga högre bud..Eller flera gånger…
Lena.P är jag i verkliga livet.
#11 Ett tips: Lägg ett högt bud 1-2 min innan det går ut ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11 Mitt råd till dig är att du tänker ut det du kan lägga till maxpris för det du tycker det är värt. Har du tur får du det billigare. Är det saker som säljs ofta kan man ha lite is i magen. Sen får man hålla lite koll. Handlar ofta på tradera.
Låter ju spännande detta..med auktioner på nätet 
#15 - Ta med dig plånboken och titta runt här… Jag vågar knappt gå in där - jag blir så sugen på så mycket… Fönstertittandet blir lätt en budgivning. ;) (Ja, om man gillar så'nt som säljs där förstås.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Tack Andina..det ska jag göra! 
TAck för era tips, men det är nog bäst att jag låter bli auktioner. Blir nog lätt fast i de :P
Jag var på auktion senast i lördags
en vanlig vardagsauktion,trots det var lösdag
menar inte Bonnauktion eller Buckan
som tur var mitt span tidigt ut..
tydligen andras span oxå…
man kan hitta bra kvalitetsmöbler/saker där
eller udda härligt häftiga ting *ler*
fler köp har det blivit på nätet
det är lite spännande att se om jag vinner
man får lära sig tekniken där
det finns många ..luringar som kommer in sista minutrarna
dundrar in bud på du tills de är ikapp/vinner
en annan taktik är som nämnts
att tidigt lägga en maxbud
då har du ett litet övertag,bidar någon samma,vinner du
(eg, kan ingen annan buda samma,de får nobben eller höja sitt bud)
förästen.."min vardagsauktion" är inte bara köp o sälj
det är en mötesplats,kaffeservering o mingel :- )
penke