Dina idéer
Brukar du ha bra sådana!
Många förverkligar inte sina Idéer för de tänker:
1) Det kan inte göras
2) Det kan förmodligen göras men det är inte värt att göra
3) Jag visste hela tiden att det var en bra idé.
Tänk så mycket som går förlorat.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
En stor anledning till att alla mina ideer inte förverkligas är tidsbrist!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag jobbar som konstruktör och har gått en ingenjörsutbildning med inriktning på produktutveckling.
Vi har pratat mycket om idéer! "Det går inte" finns inte i vokabuläret!
Kommer t ex någon med en idé så kan jag inte säga: Nej det går inte! utan att komma med någon förklaring.
T ex: Konceptet/idén är bra, men hur tror du det skulle bli om man gör si eller så istället?
Eller: Det är en fiffig produkt, men vilken målgrupp riktar den sig till? Finns det någon marknad?
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Personligen är jag sådan att jag förverkligar alla mina idéer..alla kanske inte blir så bra men jag gör mitt bästa.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
I min egen lilla värld har jag många idéer eller projekt på gång.
T ex ville jag ha en viss typ av IKEA hylla i vardagsrummet. Men den fanns inte i den färgen jag ville ha (grått). Först tänkte jag "det går inte måla om dom" men sen tänkte jag igen, googlade och kom fram till att det visst gick! Nu har jag fyra gråa hyllor i vardagsrummet. Dom ser ju inte fabrikslackade ut, men vad gör det! Jag är nöjd!
Här är hälften av hyllorna målade.
Mvh Emelie & Jack
Jag ska…jag ska…det är tyvärr jag. Har så mycket ideér så jag borde lätta på trycket i min stackars skalla. Jag vill att det ska bli så bra, så det inte blir av..