Kvällspigg!
Många är vi som är morgontrötta och har svårt att komma upp ur sängen på morgonen.
Men hur är det på kvällen..är Ni så kvällspigga att Ni har svårt att komma i sängen ? 
Jaaa, min säng ropar alldels för svagt på kvällen. Men den är så skön på morgonen och övertalar mig ofta att gå upp för sent.
Det finns så mycke att göra på kvällen . Som nu när jag kom från simningen, jag torkade alla golven med fuktad torrmopp. Nu luktasr det så gott här.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Kvällspigg! Och kan gå upp när jag vill på morgonen! Inte dumt alls! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Nu blir jag så avundsjuk, pigg på morgonen!! Lyckliga du 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sent i säng och uppe tidigt!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Morgonpigg är jag med..och bara längtar efter sängen på kvällen! 
#3 Oh…jag menade inte att jag var morgonpigg…menade att jag kan sova hur länge jag vill! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Har svårt att komma i säng på kvällarna. Sällan före tolv. Sen ligger jag till mellan åtta till halv tio på morgonen. Lite trögt är det. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Har svårt o komma till sängen..Blir oftast inte fören vid 12tiden..Vet inte varför jag har så svårt o gå o lägga mig…
Men jag går upp vid 5,6 tiden..Men då är jag bara..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag är både morgontrött och kvällstrött
Förr snozade jag några gånger innan jag steg upp, men har insett att det är ännu jobbigare att komma igång då. Men då började jag jobba redan 05:30 så det känndes som mitt i natten när kl ringde 04:15.
Hade gärna sovit till 8-9 tiden på morgonen och ändå kunnat somna vid 11 på kvällen.
Zabelle
Somnar direkt och lägger mig tidigt,är morgonpigg till tusen kvällstid då hänger ögonlocken
Jag anmäler mig till gruppen kvällspigga *hihi*