Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 377 ggr
Cristine
0

Ölmagar

När våra gubbar kommer upp i 50 års åldern brukar de få en liten kulmage..jagar du på honom för att han ska ut och jogga eller får han vara som han är?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Han är som han blev. o så även jag..

Ingen av oss ser ut som vi gjorde.

Lena.P är jag i verkliga livet.

zabelle
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har hellre en knubbig gubbe som bryr sig om mig
än en utseende fixerad som bara bryr sig om sig själv.Flört

Min gubbe får vara precis som han är Kyss

Zabelle   

stina63
0

Har ingen men om de skulle vara så får han se ut som han vill. Bara man trivs med sig själva.

Maria
0

Min man är fortfarande väldigt fin i kroppen och "vältränad" om man får säga så men han håller ju igång jämt.Glad

Han fyllde 55 i söndags.

Jag hade givetvis älskat honom med mage ocksåKyss men jag hade nog oroat mig för hans hälsa då.

/Maria

Cristine
0

Mej gör det detsamma men för männen kan det vara farligt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag jagar på..försöker i allafall!! Skrattande  Min "gubbe" slutade röka för ett år sedan, och har efter det gått upp i vikt!  Men..hellre en icke-rökande knubbig gubbe, än en rökande smal..Flört

Anders 50
0

#5 Just det…KAN vara farligt, det beror på av vilket fett kulan är tillverkad av  Flört Flyter den ut åt sidorna när man ligger på rygg så är det mindre bra, och vad jag fått höra av läkare så är det farligare när kvinnor får mage…

Fick en lång utläggning om magar av en läkare på länssjukhuset, och det lät väldigt bra, men om det stämmer vet jag inte!  Glad

Men tro nu inte att jag har nån väldig mage, bara en liten…Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[aammE]
0

Jag jobbar på att göda min pojkvän då han snarare är konkav på mitten (men väldigt fin!) och hans pappa är lika tunn trots att han är snart 60. Tungan ute

signemo
0

Min man får se ut som han vill. Bara han mår bra.

Magen, den är precis lagom på honom.Glad Min skulle möjligen kunna stramas åt lite.

Var rädda om varandra

JereMina
0

Min har en mage som är mycket mindre än den var 1992 men lite större än den var 2009. Han har gått ner från 108 kg till 89 kg från 1992.

Han får se ut som han vill, hälsan är det viktigaste så när (om) han får problem med att knyta skorna kanske han måste träna bort lite Tungan ute