Mardrömmar.
Brukar du ha det?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ja de har hänt kommer ihåg som barn att jag försökte tänka på något roligt som kalle anka
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ibland har jag det..men inte så ofta. Dom handlar för det mesta om jobbet..eller om syrran 
Kommer nästan aldrig ihåg mina drömmer. Men vet om jag har drömt mardröm för jag vaknar alltid då och mår jätteilla
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Natten mellan söndag och måndag förra veckan hade jag en mardröm som var jätteläskig. Det var första natten jag och Tan-chan var i kö till Gackt och då också första natten vi sov i tältet. Jag drömde att jag precis flyttat på mig och då hörde jag ljudet en pistol med en ljuddämpare gör, och så kommer en kula och träffar precis där jag hade haft huvudet bara sekunderna innan. Sedan hör jag det igen och Tan-chan blir träffad. Jag hör det ett par gånger till innan vem det nu är som sköt går iväg, och jag vaknar.
Fatta vilken panik jag hade då jag vaknade, då mina mardrömmar oftast är den typen av drömmar som är sådär sjukt verkliga att man inte riktigt vet om det hände eller inte! Men Tan-chan levde och det fanns inga kulhål i tältet så jag insåg till slut att det var en dröm. Men läskigt var det.
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag har mardrömmar ibland och det är så obehagligt
En period hade jag ganska mycket mardrömmar men det berodde på medicinering så det var bara att stå ut.
/Maria
Jag har svårt att erinra mig att jag haft någon mardröm.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Jag har en mardröm som återkommer någon gång om året. Har haft den så länge jag kan minnas! Någon som sett Indiana Jones? I en av filmerna går han ner genom golvet i en kyrka och under kyrkan är det gångar med massa blöta råttor och gravar. Där befinner jag mig men jag har "lärt mig" att vakna när jag drömmer om dom stora fönstrerna i kyrkan ;-) Då vet jag vart det barkar hän och vill inte sova mer!
Jag blev jagad i natt av två män med gevär och flera hundar och jag svettades något kopiöst när jag vaknade + att skräcken satt kvar länge fast jag visste att det var en dröm, jag kan förstå hur ungdomarna på ön kände det.

#9 Åh stackars stackars ungdommar. Deras mardrömmar måste vara fruktansvärda! 
Huga vilka drömmar #4 #7 och #8
Själv drömmer jag inte så många mardrömmar (konstigt nog)
Jag hade mardrömmar som liten, vid hög feber. Det var samma dröm varje gång. Sedan hade jag några mardrömmar när min far låg inför döden för ca tio år sedan. Ingen mardröm efter det, tack och lov.
Jag hade mycket mardrömmar som tonåring när mina föräldrar skilt sig och smutskastade varandra. Nu har jag aldrig mardrömmar.
#4 Du vet väl att det ljud som en ljuddämpad pistol åstadkommer på film, inte finns i verkligheten?

Det var jättelängesedan jag hade en mardröm.
Klurar på hur längesen det kan vara…..
Jag har under hela livet haft en återkommande dröm som ger en olustig känsla, som jag inte kan beskriva.
Jag fick ungefär samma dröm i natt så jag klev upp ½5, undrar varför.
# 14 Huva!!!