Zumba!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Den har blivit jättepoppis, dansar du Zumba?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Usch nej! Jag och zumba går verkligen inte ihop :P
Säger som Ettilitetalias zumba ohc jag går inte ihop.
Det ser jättekul ut och jag skulle gärna testa 
Jodå, jag har dansat zumba. Det är ganska roligt för jag tycker om att dansa latininspirerat. Men - jag tycker att det är lite för enkelt med zumba och dansar hellre body jam eller aerobic dance, eller liknande
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Nej det ser roligt ut, men dansar inte det.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag tränar zumba. Helt underbart roligt. Man kan skaka loss utan att någon dömmer en och alla har roligt :)
Men det passar inte folk som inte vågar släppa loss bland andra :) Eller ja, man kan ju köpa en en sån DVD och göra det hemma då :)
Det verkar kul men det är nog inte min grej. Är hur klumpig som helst, så jag och dans över huvud taget går inte ihop XD
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag föredrar Soldansen eller andra tokroliga danser jag kan utföra här hemma utan att skrämma mina grannar.. ;)
Men zumba skulle vara behövligt… 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Måste bara inflika att man kan gå på zumba utan att vara bra på att dansa :)
Man måste inte göra rätt, det viktiga är att man rör på sig och har roligt! Det är ofta bra musik till :)
En annan rolig dans som vi har där jag tränar är Afro :)
Måste också säga att jag aldrig haft en intruktör som varit så lättklädd på tränignen ;) Känns lite överdrivet.
#9 Jag gillar att dansa och så, det är bara det att jag klarar aldrig av att dansa i mer än ett par minuter innan jag faceplantar på NÅT sätt..
Bara att gå är farligt nog för mig egentligen XD
#11 Hahaha
Då skulle en sal med tjocka mjuka mattor vara något för dig 
#11 om det ändå kunde hjälpa.. Har gjort illa mig i ett rum med mattor och madrasser förut.. 
SÅ pass klumpig är jag XD
#13 Kan inte vara lätt. Men lite charmigt måste jag säga 
Har testat en gång. Kulig musik, och fint för kondisen. Men, jag fick ont i knäna…men, nu kanske jag ska börja då min värk nästan är helt borta. Tror att det beror på att jag bla har slutat med socker :))
#15 Ja, just knäna tar ju en del stryk på zumba tyvärr. Ibland får jag ta en paus från dansandet, har problem med ett av mina knän.
Låter jättebra att din värk blivit bättre 
#16 Försökte ta det lugnt, men svårt då det är kul och medryckande (svårt med lagom här :-) Och, så blev jag trött i armarna hahaa…fy, vilken dålig fysik jag har.
Tack!! Ja, jag är jätteglad för det, och är mycket rörligare
Hahaha ja det är svårt att ta det lungt 
#14 ja, man har ju fått hära det lite då och då.. Men oftast får man höra att man är en klant 
Jag skulle vilja skaffa videon så jag kan dansa hemma men det har som inte blivit av 
Då kan inte jag köra det, om det tar på knäna, då jag har problem med mitt ena om jag anstränger det…
#21 Jag kan fast jag har problem. Klarar man av att ta det lite lungt så går det. Sen får man hoppa över vissa steg som belastar knäna väldigt mycket.
Men vill man inte dansa finns det ju hur mycket annan träning som helst :)
#22 Okej!:)
Ja det finns ju det, har dock inte hittat "min grej" mer än ridning vilket jag ej har råd med och jag hittar ingen medryttarhäst :(