Bilburen
Tar Du gladeligen cykeln..eller nyttjar Du bilen fram och tillbaka, mellan saker och ting ? 
Cyklar gärna och mycket. Igår köpte jag en ny cykelhjälm. Den gamla hade blivit fem år och hade dessutom sprickor - inte bra.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Bilen! Cyklar däremot för nöjes skull ibland.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Bilen, min kropp vill inte cykla 
Just nu har vi sålt bilen, eftersom jag ändå inte kan köra. Kan inte sitta pga värk & har "olämpliga" piller i kroppen.
Den bil vi hade är för låg & har manuell växellåda.
Jag behöver en högre bil, med automat. Ska införskaffa en när det är dags att kunna köra bil igen 
Eftersom jag varken har körtkort eller bil brukar det bli benen eller bussen.
Oj ett bekymmer jag slipper som inte har Körkort så det blir antingen promenera, mopeden eller cykeln.
Bil eller så går jag.Cykla inget för mig..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oftast går jag eller cyklar, men när jag ska handla så tar jag bilen.
Själv bor jag väldigt centralt och kan gå till det mesta. Använder både bil och cykel när jag ska åka och storhandla. Annars kan jag använda benen. Trivs bra med att göra som jag känner.
Som Anders..cyklar gärna för nöjets skull! 
Inget körkort…cyklar :))
Jag har Körkort men kör inte mera. Men jag cyklar desto mera, Cyklar året runt. Det är skönt. Men de finns tillfelen som jag skulle önska att jag hade en bil på vintern. Men annars så helt okej.
Många som jag känner har bil så skulle de behövas hjälp så är det ingen fara. Men cykla de gör jag med min lilla karincykel
jag har få…mellanavstånd=cykel
så jag tar vanligen bilen ,eller benen
och som Anders,nöjes-cyklar jag :- )
+ nöjespromenerar !!
faktiskt nöjesåker bil oxå *skratt*
penke
Jag älskar min bil
men visst cyklar jag när det är mindre än en halvmil dit jag ska. På sommaren cyklar jag oftast utom när det är storhandel på gång.
Till och från jobbet blir det bilen.
Zabelle
Just de att storhandla är svårt med cykel, Blir lite tungt på styret och packethållaren.

Äger ingen cykel efterom om jag ska lämna närområdet så måste jag ut på snabba-smala-utan-vägren-vägen = livsfara
Hemma vid då går jag.
Sammåker till jobbet och går eller tar buss/spårvagna sista biten oftast går man vaknar så bra då 
Handlar en gång i veckan, antingen innan jag samåker hem på torsdagen eller på min lediga fredag.
Bilen rullar ca 800 mil om året och det är lite för en familj som bor på landet, vierligen när två städer Kungälv/Göteborg