Badar du dem
Hundarna får ju sina bad..men katterna, badar du dem?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Moritz älskar att bada men det var ett tag sedan nu.
Lorentz däremot har jag testat med när han var liten och jag höll på att bli strimlad
Det var mer vatten i hela badrummet än i badkaret…
Fast det är han som skulle behöva sig ett bad emellanåt.
Min gamla katt badade aldrig.
/Maria
Bada..Nä inte vår katt..Men han luktar gott ändå konstigt nog.

Lena.P är jag i verkliga livet.
Nej jag badar inte mina. Man behöver inte göra det, och bör inte göra det om man inte måste :) Inte med schampo eller liknande i alla fall :) För de naturliga fetterna i pälsen kan försvinna lite ju mer man badar, likadant med hundar, därför bör ej hundar badas så ofta heller :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har aldrig badat någon av min katter.
Vov-Vov, hon i avataren luktar som en nyponros (om hon inte varit uppe i motor-rummet).
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!

Jag har katter som är mest perser i, Dom måste badas mellanåt, Blir en till två gånger om året,
Inget dom gillar alls. Hugo får jag har skyddsutrustning på mej. Men bra just för dom har så mycket hår och de blir så klibbigt och tovar sig. Blir lite lättare när pälsen är ren. Lättare att ta bort tovorna då,
Jag badar alltid kattungar några gånger så att dom ska vara vana vid det om det skulle behövas någon gång. Ingen av mina katter tar till tänder eller klor under bad och dom stretar inte emot särskilt mycket heller trots att dom inte gillar vatten.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Har alltid badat mina katter minst ett par ggr per år och min Winston som inte finns med numera han låg gärna på min mage i badkaret.En katt som gillade vatten och kunde ligga där hur länge som helst ,stretade emot när det var dax att gå upp 
Vi har badat vå nuvarande katt en enda gång. Det var efter ett traumatiskt möte med en elak förvildad hankatt som vår katta blev så rädd att hon gjorde på sig rejält. Då fanns inget alternativ.
Annars har vi aldrig badat någon katt. Jag tycker att det gränsar till djurplågeri om man inte råkar ha en sån ovanlig katt som gillar att bada.
Jag känner till en sån katt. En bekant har en katt som brukar följa med ut på fisketur i båten och ser hon en fisk så hoppar hon i.
Mina är vanna vid de sen dom var riktigt små innan jag fick dom. Jag har badat dom många gånger. Men Dom hatar att bada