Din adress
Hur många gånger har Du bytt..
eller, vilka platser har Du bott på ? 
Har bott hela mitt liv i Umeå men har med tiden betat av 8 stadsdelar. Bodde som längst 19 år på samma ställe så det har blivit en del flyttande dom senaste åren :P
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Oj nu måste jag räkna på mina fingrar för att kolla,
Men då tar jag bara dom ställena där jag har bott själva sen jag flyttade hemifrån
Den här adressen jag har nu har jag bott i 13 år sen innan har jag flyttat 4 gånger sen jag flyttade hemifrån.
Men nu flyttar jag två gånger om året. Men de räknar jag inte
För jag flyttar från lägenheten till stugan sen från stugan till lägenheten
Min man och jag byggde vårt första hus innan vi gifte oss.
När barnen vuxit till sig och jag skaffade förvärvsinkomst, så köpte vi ett fritidshus 7 mil bort. på den tomten byggde vi senare ett hus till, sålde det första vi byggde och är nu bosatta här.
Det blir 2 adresser sen jag lämnade föräldrahemmet, där jag bott 18 år på samma ställe. 2 adresser under mina första 2 år.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Jag kan inte räkna dem!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Många, många…
9 gånger har vi flyttat så jag tycker det räcker.
/Maria
Runt ett drygt dussin adresser jag har haft. Räknar upp dem utan inbördes ordning:
Skäftruna i Västmanland, Hässelby Gård i Stockholm västerort, Bromma i Stockholm västerort, Salems kommun, Grödinge kommun, Bergsjön utanför Göteborg, Hammerdal i Jämtland, Ekeby i Tungelsta, Trädgårdsgatan i Södertälje, Fittja söder om Stockholm, Hallunda söder om Stockholm, Vårsta mellan Södertälje och Nynäshamn och Uringe mellan Tumba och Tungelsta.
Där jag bor nu är den 14e och sista - Harbo i Uppsala län. 
#7 Du ska då vara värst Peter
Jösses vad du har farit omkring.
/Maria
#8 Ja men nu är det färdigflyttat för min del 
#9 Jag förstår det. Så känner jag med mina 9 gånger också.
/Maria
Ojdå..har ni bott på så många ställen..det är jobbigt att flytta! 
Jag har haft fem olika adresser, alla i närheten av där jag bor nu! 
Har aldrig flyttat, men posten har envisats med att byta adress på postlådan tre gånger, två gånger var det ok, men den tredje gången så vann jag över postverket! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag har flyttat 25 gånger under mitt liv. 
Inte så många *tänker* Angarn tills jag var 6 mån, Östhammar tills jag var 3 år, Forsmark tills jag var 7 år, Harg tills jag var 12 år, Hargshamn tills jag var 17, tillbaka till Östhammar och flyttade ihop med min pojkvän, Ny kille och bor kvar. Flyttar till Harg igen, och har bott här sedan -91
Ops, hade visst flyttat mer än jag trodde…men inte långt :(( Ifs, gick jag på fotbollslinjen i Markaryd i 3 år, och bodde i Sthl ett tag då jag pluggade till Förskollärare.
Skulle kunna tänka mig att flytta nu, fast jag bor i en så mysig miljö. Isf, skulle det bli en bra bit härifrån :))
#7 Får man fråga vad du gjorde i Hammerdal Peter?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#15 Jag jobbade på en liten gård med kor, kaniner och fjäderfä, 1 mil från samhället i östlig riktning, vid en liten sjö som heter Fyrsjön.
Har bott i Grönhögen, Eketorp, Degerhamn, Mörbylånga..
Men har flyttat 7, snart 8 gånger i mitt liv =)
Är en orolig själ och flyttfågel och kommer inte ihåg hur många gånger jag har flyttat.
Ja du Anders. varför trilskas posten o byta Adress..Har de gjort här hos oss med…Så nu hittar inga instanser så som ambulans hit..
Många adresser???? Har jag bott på…
Om man säger som så"Att min Far sa att det måste vara Tattarblod i mig för att jag har flyttat så många gånger…""Ett bra sätt o få röjt o städat""
Lena.P är jag i verkliga livet.
Har flyttat som vuxen sex gånnger. 5 ggr. inom Skåne och en mellanlandning i Laholm i Halland.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag har bott på 6 platser och bytt adress 10 gånger
sen -86 bor jag på samma gård i samma hus, som har bytt adress 4 gånger och postnummer yterligare en gång 
Jag bor på en hörntomt! Ingången från en gata och postlådan på den andra. Från början hade vi adressen till den gata som ingången är ifrån..nu har vi adressen till gatan där postlådan finns.
Vad som är rätt eller fel vet jag inte! 

#22 det är nog enklare för den som delar ut posten.
Vårt hus var postlåda när vi flyttade dit
PL 287
som blev
Askekärrsvägen 287
som blev
Askekärrsvägen 20
som när vägen byggdes bakom oss blev
Gullöhagen 2
Den sista fick vi välja själva vi var faktiskt också med och valde namn på själva vägen 
Som vuxen har jag flyttat 7ggr
som barn flyttade jag 10 ggr. Fast i en och samma stad.
5 gånger. 1 gång om året sedan jag flyttade hemifrån

På 90-talet räknade jag ut att jag bott på 43 ställen.
Jag kunde tyvärr inte räkna in hos alla släktingar jag bott hos efter att min mor blev sjuk och dog. (Jag var 3 år då)
Numera byter jag adress så fort jag flyttar husbilen!
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
jag har också bottpå många skilda platser.. Kan räkna upp dem med.
(olika adresser i alby) Alby i Botkyrka, Hallunda, fittja, Tyresö -Trollbäcken, Tungelsta,Gällivare- malmberget. Södertälje, Farsta strand,
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
#27 Glömde skriva in Lysekil
Tiktok: @iminaandetag
Instagram: @iminaandetag
# 26 Du slår nog allas rekord, Pialinn! 

#29 Jag måste nog ha zigenarblod i ådrorna!
Känner mej alltid "hemma" var jag än är. Men det bör finnas vatten och utsikt för att jag ska må riktigt gott.
Far ej fortare fram än din skyddsängel flyger!
# 30 Tror Du är nöjd med det liv du lever, Pialinn och det gör mej glad! Jag tror inte många skulle kunna känna som Du..känna sej hemma vart man än befinner sej 
Må så gott! 
Folkbokförd tror jag bara att jag varit på två-tre ställen, men jag har bott på 5 ställen:
hos föräldrarna, inneboende, delat lägenhet med kompis, studentlya och så nu lägenhet med maken.
Kan tillägga att jag är 28 år.
# 32 Studentlya..hur var det ?