Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 587 ggr
stina63
0

Klippt gräsmattan

Jösses så högt gräset var. Har inte kunnat klippa gräset på ett bra tag. Har nästan regnat i tre veckor här nere. Men jag blev så glad att solen hade kommet till malmö. Så jag for ut och började klippa gräset. Nu är den fin igen

Fick rensat lite ogräs också för de växer som bara den,

Nu sitter jag här och mår så braSkrattande

Fridaaaa
0

Vårat gräs är med högt, har med regnat massor, och nu är den sönder, så måste låna. Dock är kaninerna,marsvinen och hönsen glada för extra gräset :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Gladkan jag tänka mej,, Då för dom äta gott nu innan gräsklipparen blir lagad,

Fridaaaa
0

#2 Ja dem är jätteglada :) Roligt att gömma sig i gräset tycket marsvinen när dem är i hagen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
0

Håller också på med gräsklippning, kaffepaus nu bara (och så var ju datorn på)  Glad

Här har det varit lätt att klippa gräset i sommar, inga problem med regnet, klippt var 6 dag, nu har det växt så fort att det var dags efter 5 dagar.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0

Datorn var på här också när jag klippte.., Tog paus mellanåt för svetten rann på en..Skrattande

Maria
0

#5 Visst känner man sig nöjd när man gjort sådana storverkSkrattande

/Maria

stina63
0

Duschade innan jag skulle klippa gräset., Men de var så varmt ute och jag körde på som bara den svetten den rann aav mig, Rena gympingpasset.  Kanske rädd att de skulle börja regnaSkrattande så de blev en dusch till efteråt

penke
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag frågade om de hade en lie att låna
 på klippo-verkstaden..
 jag hade inte ..hunnit innan den pajade ihop/behövde service
(långt redan innan)
 de hade låne-maskiner..men jag härdade ut
 fick klippa två ggr på raken,med nå´n dag emellan med nytt blad/skär
 och räfsa när det torkat lite
 nu är jag oxå ganska nöjd.. :- )

penke

stina63
0

jag fick köra två gånger själv också. Första gången såg ut som slarvigt klippning..Skrattande