Regnet de bara öser ner
Kommer ihåg för 6 eller 7 år sedan då regnade de väldigt mycket i malmö under sommaren. Hade köpt min stuga hösten innan och till våren längtade jag ut. Men oj vad det regnade då. Inte hade jag en bärbar dator. Sen mitt i allt så gick ett rör sönder under vasken i köket. Bara de att jag märkte inte de först.
För jag hade en kartong med klumpbildande kattsand under vasken. Den drog till sej rätt mycket vatten.
Jag märkte inte att det var vatten under vasken. Torpargrund och flera lager under golvet. Men golvet som var nylagd började bukta upp med små bulor på
När vi öppnade upp golvet så var där vatten.
Längst ner var där träribbor sen isolering av något slag papper och spånplattor. Sen de gamla plastgolvet och de nya plastmattena på där.
Men vattnet hade nått ut till alla rummen i stugan, Köket ligger i mitten av stugan med ett rum på var sida om köket.
Men de klarade sig rätt bra ändå. Bytte ut de som blev skadad av bräderna i golvet. Sen vägarna blev inte vattenskadade alls.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här regnar det inte just nu! 
Huva Stina..här läckte diskmaskinen en natt. Då jag kom upp på morgonen låg mattorna och flöt!
Vi fick bryta upp golvet och ha en fläkt stå i flera veckor. Sen var det bara att lägga nytt golv. Tur det finns försäkringar! 
Ja det är tur de sisa..