Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 1040 ggr
stina63
0

Loppis

Hittar ni något väldigt bra att ha på loppis? Eller letar ni efter fynd speciella saker som kan vara värda något?

Tycker det är roligt att gå på loppis. Inte alltid men rätt skoj gå där titta på gamla saker.

Min farsa går ofta på loppis men han leter efter klockor. Kyss

chik
0

Tycker det är intressant o gå på loppis..

Tittar väl inte efter något speciellt, utan det blir köp när man ser något. Har köpt mycket på loppis..

O om det är något värde.ja det vet jag inte. Det är ju fina saker för mig…

Lena.P är jag i verkliga livet.

stina63
0

Kan hitta rätt mycket där.. Ibland hittar jag jättefina dukar virkade dukar. Dom kostar nästan inte mycket. Synd tycker jag för tänk vilket arbete dom har lagt ner på all dessa virkade dukar.

Cristine
0

Jag älskar att gå på loppisar, ibland bara tittar ja och ibland blir det något jag tycker om.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

solblomman47
0

Jag tycker det är roligt att gå på loppis ibland har jag köpt om det varit nått speciellt jag velat ha men ofta tittar jag.

Jag söker en mindre svart trebent järngryta men har inte hittat någon än som ser ut som den jag vill ha..

Jag skull kunna ha en egen loppis nu för det är mycket som jag inte ska ha kvar har lite för mycket eftersom jag har saker efter mina föräldra och svärfar.

[peter54]
0

Nä, jag går aldrig på loppis. Jag har varit på loppis ett par gånger för lääänge sen, på 70-talet, men inte sen dess. Någon gång går jag på auktion, men då är det för att hitta nåt specifikt jag behöver.

flisan708
0

Jag tycker om att gå på loppis, har gjort lite fynd under årens lopp. Sen tycker jag det är bra att man säljer sånt man inte själv behöver istället för att kasta.

Maria
0

Jag älskar loppisar.

Har mängder med saker i mitt hem från Loppis.

Mins sons hem är likadant. Han har väl blivit präglad hemifrånFlört

Jag köper även kläder (likaså mannen och sonen)

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag åker ofta till Erikshjälpen..och handlar jättefina saker! Glad

stina63
0

Vi är rätt roliga tycker jag. För vi rensar ut från hemmet saker vi inte behöver mera som ligger och slänger där. Sen går vi på loppis och handlar hem nya saker som kommer ligga där och slängasSkrattande

[peter54]
0

#9 Ja det är just den saken som är kärnan till varför jag aldrig går på loppis.

Jag har redan grejer så det räcker och hur gulliga, söta eller trevliga pinaler jag kan hitta på en loppis, så behöver jag dem inte.

Glad

stina63
0

Hehe jag har själv en massa som jag vill bli av med. Men jag har hittat på loppis saker som jag har köpt till mitt jobb. Jobbar inom äldreomsorgen, Saker som dom gamla känner igen. De är bra.