Man bör inte prata med mig på någon timme;)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Kan man nog säga är inte bra.-NÄ…
Men har ju alltid vetat om det så jag har därför alltid gått upp några timmar innan övriga..
När barna var babysar o det inte var några tider..Då blir det ju annorlunda.Det var ju bara något som man fick ta med ett Leende..
Lena.P är jag i verkliga livet.
Då vill jag ha lugn och ro!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Bra..om jag inte vaknat med värk, och så vill jag ha lugn och ro.
Toppenbra humör på morgonen kvällen däremot då är jag grinigare 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lugn och ro vill oxå jag ha..dom första timmarna! 
Bra humör både morgon och kväll!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Om det är tidig morgon är jag inte så trevlig att prata med, men om det är normal morgon (för mig) så är det lungt.
Jag har en väninna..vågar inte ringa henne före kl. elva på förmiddagen! 
Jag behöver tid på mig på morgonen att morna mig. Kommer ihåg en arbetskamrat som jobbade natt.
På morgonen kom jag alltid med mina mackor som jag åt tillsammans med kaffet som natten hade kokt till oss.
Hon sa en morgon. NU har du Tina fått dina mackor och ditt kaffe så nu är du mer pratig av dig..
Hehe de är inte något som jag direkt har reagerat på. Eftersom jag har varit uppe en stund.
Beror lite på. Oftast har jag både gott kvälls och morgon humör. Men ingen stress på morgonen för då blir jag nog lite stingslig.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Sämsta "morgonhumöret" har jag då jag jobbat natt och vaknar framåt eftermiddagen..då tar det många timmar att komma igång!
Man känner verkligen av, då man ställer om dygnet! 
Hehe kom på att Anton min ena katt, han har ett dåligt morronhumör. Tar en bra stund innan han mornar sig. Sitter först helt borta måste riktigt anstränga sig för att sitta kvar.

Jag är alltid på bra humör, utom om jag håller på att tappa blodsockret och närmar mig insulinkänning. Då är det ingen bra idé att försöka vara skämtsam i alla fall.

Det är väldigt olika.
Blir jag väckt och inte har sovit speciellt bra, kan jag bli sur resten av dagen
Sover jag för länge så blir jag slö
Sover jag "lagom" är jag pigg och glad oftast 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mitt humör brukar vara gott hela min vakna tid.
/Maria