Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 804 ggr
Fridaaaa
0

Regniga dagar

Vad gör ni när det regnar ute?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Farwuq
0

Arbetar

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Fridaaaa
0

#1 Om man inte har arbete då? Flört

Farwuq
0

Då sover man på soffan.

Tungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Mauo
0

Om jag har tillgång till ombyte går ja ut i regnet och njuter av det :) annars sitter jag inne och bara lyssnar med en kopp te :)

AnnL
0

Då ligger jag i sängen o myser med en god bok. Eller sitter vid datorn o fixar bilder o musik.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[MargaretaA]
0

Sitter inne och myser vid datorn, TVn eller läser en bra bok Kyss

Karmatarerskanise
0

Tränar, sitter vid datorn, lagar mat.

Tja, det gör jag iof alla dagar :P

[Pirkko,lino]
0

Går ut på lång promenad, såklart. Glad

stina63
0

Jag jobbar då måste jag gå ut, Är jag ledig försöker jag undvika gå ut. Men det händer att jag går ut med min vänninas hund. Stackars hundar dom måste gå ut oavsätt om det regnar snöar blåser storm. Andra sidan så får mattarna och hussarna motionGlad

Fridaaaa
0

#9 Jag har med hund men min gillar inte när det regnar, så vi smiter ut emellan skurarna kortis promenader Flört

chik
0

Frida som vanligt.""Ingenting" Skoja. Oftas så tycker jag det är härligt o vara ute o gå när det regnar, Men i går var jag inte bra o frös så då var det ingen hitt o vara ute i regnet som var här Regn o blåst o kalt.-nä inte min dag..

---Tycker det är mysigt med grå väder. är man inne o bara är.

Lena.P är jag i verkliga livet.

Fridaaaa
0

#11 Var inte min dag heller igår, frös osv.
Ja det är skönt men jag blir lätt rastlös när det regnar:P

stina63
0

Som barn hade vi en hund som hette Pajas, Han gillade inte regn alls. Han undvek att gå ut och höll sig så länge så möjligt. Hur vi än försökte få ut honom så gick det inte. Men även en hund behöver gå ut och kissa. Så tillslut så kunde han inte hålla sig mera. Då följde han med ut. Men då satt han som en tik gör och kissade rätt länge.Ssen sprang han hem fort som attans in igen.Skrattande Då fanns inga regnjackor till hundar som det finns idag.

Fridaaaa
0

#13 Vår springer med bara ut på tomten, kissar & bajsar, springer in igen haha snö gillar hon mycket bättre