Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 816 ggr
Cristine
0

Förhållanden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur mångaa förhållanden har du haft i dit liv?

Förstog ni inte vaarandra?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Oj Då!!! Har bot i hopp med tre män som också är fäder till mina barn..

Ja vad hände??? Bra fråga.Inga svar på det..

Lena.P är jag i verkliga livet.

ettlitetalias
0

4 innan min nuvarande.
Fungerade inte p.g.a. olika saker…

1a var bara fel.. Första förhållandet för oss båda, och ingen av oss visste riktigt vad vi ville ha ut av det eller hur vi skulle sköta det.

2a höll inte p.g.a. religion.

3e p.g.a. droger.

4e för att jag aldrig älskade honom riktigt, och vi tröttnade på varandra.

[LucyInTheSky]
0

Har bara haft en pojkvän.. Och han är fortfarande min =)

Karmatarerskanise
0

3st

1;a var otrogen, behöver jag skriva mer? ;)
2:a förhållandet var väldigt stormigt under alla 4 åren, och respekten för varandra försvann med tiden.
3:e förhållandet övergick till vänskap

Namiko
0

5st

Dom första tre gick av bara farten. Jag trodde att jag ville ha ett förhållande och efter att ha varit opopulär hela uppväxten så föll jag för alla som visade intresse för mig. Ingen bra idé alltså, men jag lärde mig av det iaf.

Fjärde föll jag pladask men lyssnade inte på mig själv vilket slutade med att båda två vantrivdes bara för att ingen vågade säga vad vi egentligen ville när vi faktiskt var ute efter samma sak.

Femte förhållandet trodde jag att jag kunde förändras men det visade sig ännu en gång att jag inte kan tränga undan delar av mig själv och vi var inte alls på samma våglängd. Det blev mitt längsta och bästa förhållande men det ebbade ut till ingenting.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Maria
0

Jag var visserligen bara 18 när jag träffade min man men hann med några stycken innanFlörtTungan ute

/Maria

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det enda verkliga förhållande jag haft, är tillsammans med mannen jag lever ihop med. Jag var 17 då vi träffades! Kyss

Maja2
0

Jag har haft… massor med förhållanden…  Varför det tagit slut har varit för att direkt jag känt mig sårad och sviken, har jag gått. Nu har jag varit singel i två år, och det känns som att jag ska fortsätta vara det. Jag trivs med mitt liv, och söker inte kärlek.   :)

[peter54]
0

Tre om man inte räknar korta "flings".

Det första sprack för att hon var omogen. Det andra för att jag var omogen. Det tredje är rätt, det tycker vi båda efter 18 år tillsammans.

Glad

Fridaaaa
0

Haft ett förhållande innan min nuvarande, det var min första pojkvän, övergick till vänskap.

Nuvarande har jag varit tillsammans med i ca 3 ½ år nu

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mads
0

3 st

Första varade i 5 år, vi skiljdes som vänner för vi växte ifrån varandra då vi träffades unga.

Andra är sonens pappa, vi höll bara ihop lite mindre än två år. Funkade inte alls.

Tredje varade i ett år & jag trodde vi vart menade för varandra men så vart det visst inte :)

Amor Vincit Omnia

AnnL
0

Två. Den första som jag har barnen tillsammans med. Han hade psykiska problem.

Den andra som jag lämna i april i år. Egentligen inget fel alls mer än att jag kände att förhållandet var mer vänskap. Och för mig kändes det inte rätt för någon att vara kvar.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

#12 Får man fråga vad för psykiska problem? För det kan vara så himla mycket olika.

AnnL
0

# 13 Inget som jag vill gå in på ofentligt.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Fridaaaa
0

#14 okej förstår och accepterar det :)