God Morgon 10 Juni
God morgon Annia och hela LK. Härligt väder är det här redan men jag hoppas det inte blir så varmt som igår. Jag mår bättre och bätte och förväntar mej slippa kryckorna snart
Går nu stundvis med bara en.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon alla.
Skönt att det blir bättre Christine.
Ikväll ska jag på fest med jobbet. Vi blir 36 stycken och det ska bli himla roligt att träffa alla.
/Maria
Godmorgon!
Funderar på hur det känns ANNIA, att göra en godmorgon-tråd och sen gå och lägga sig.. 

Här har det regnat ordentligt inatt, är mulet och grått och bara 10 grader.
Ha det bra!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God Morgon 
Här är klarblå himmel, soligt och varmt precis som det varit hela veckan. Idag är det skolavslutning och fru och barn har just åkt, jag ska till dialysen som vanligt.
Godmorgon! Idag skiner solen och det ser fint ut. Igår var jag med och arrangerade avtackning på jobbet för tre personer. Det blev en riktigt lyckad kväll. Jag passar på att ta lite sovmorgon idag så jag är lite sen med gröten. Sen blir det jobb. Eventuellt åker jag upp på stan och ser på de som tar studenten idag. Det brukar vara fin feststämning på stan.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon alla LK:are
Varmt, varmt, varmt. Har sovit med fönstret öppet i natt och det innebär att jag legat och dragit i mig pollen hela natten så idag är det tätt….
Men vad göra när det är 27 grader inne…
Ha en bra dag alla, vad ni än ska ta er för med.
Gomorron från gråa Karlstad…allt gott till er
Anders det känns bara bra. För det finns ju vissa som faktiskt går upp därikring. När jag jobbade så jobba jag skift och det var nästan dags att gå upp då. Kanske ska börja skriva både god natt och god morgon.
Själv kommer jag ju numera upp så sent så ska det bli en god morgon tråd så får det bli mitt i natten.
Här är det hittills rätt soligt och varmt. Blåser lite. Börjar dra ihop sig lite så får väl se om det blir oväder eller inte. Ska ringa mamma för jag skulle ev följa med henne till kyrkogårn och plantera. Bara vakna lite mera först.
Saknar chik, nån som vet varför hon är frånvarande.
God middag/eftermiddag på er allihopa!
Här har jag samma väder som Anders #3 har. Har regnat nästa hela dagen och det är svalt ute. Rätt skönt att det inte är så varmt när man är sjuk
Idag blir det bara till att slappa, sambon jobbar hela kvällen så jag ska krypa upp i soffan med mina trötta vovvar.
Imorgon ska vi åka till Falkenberg och kusten på en liten utflykt. Ska inhandla lite friluftsprylar på ett ställe där.
Hoppas ni andra har en mer solig dag än vi har här.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
God middag på er!
I förmiddags hade vi mulet och ganska svalt, men nu har solen tittat fram och graderna har stigit drastiskt.
Har inga planer för kvällen ännu, men jag känner på mig att något kommer jag hitta på.
Säger Grattis till alla studenter!
Trevlig helg!
God eftermiddag!
Idag blir det en slö dag i soffan, ska iväg om en stund och köpa mig något gott.
Går fortfarande och väntar på att mina saker ska komma, men lär få vänta någon vecka till..
God em!!!
Idag blev jag väckt för tok för tidigt vid 12 av studenter som sjöng å dånade från gatan. Jobbat i natt så det var ingen hit, kunde inte somna av men jag gläds med alla studenter. Såg i morse när jag åkte hem från jobbet fina studenter med mössa. Det är härligt!!!! Minns själv hur viktig dag det var.
Hoppas ni alla har och haft en bra dag!!!!!

God middag!
Soligt och varmt här, har varit ute på stan och där var mycket folk i farten, nu när det är varmt passar många på att sitta ute på serveringarna.
Så är det ju student så det sjungs och tutas hej vilt, dessutom har vi i kväll schools out så det kommer att bli livat, tyvärr mycket fylla också trots föräldrar på stan och polisen som har extra koll.
#1 Härligt att du piggar på dig Cristine
#2 Det låter fint humlan, ha så kul, gläds med dig
Tack snälla ni!
Godkväll!
# 1 Skönt att det går på rätt väg Cristine. Var rädd om dig. 
# 2 Hoppas du har en riktigt trevlig kväll Humlan.
Här var det lite mulet i morse men sen klarna det upp och det har varit lagom sommarteperatur.
Har varit i mitt trädgårdsland o rensat idag o sen hade jag en väninna på lunch.
I kväll blir det tv-n.
Ha en fin fredagskväll. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
God Kväll på er alla.
ANNia.Tack för tanken. jag har ju blivit sjukare så jag har varit inlagd i omgångar på sjukhus.I dag kom jag hem..Fast vet inte om jag orkar vara kvar hemma…""Inte Bra""Lite gnäll. har fått Penicillin intravenöst sen lördag o nu i tablett, o nu börjar jag känna mig sämre
Har en lunga som är infekterad av ?????…
Vill bara heja lite till er…
O Gunilla. Tack för dina varma tankar…O din Såååå vackra blomma….
Du är Guldvärd……….
Solen lyser här nu…..Fint väder lagom varmt.Tjing i burken..
Lena.P är jag i verkliga livet.
#17 Nej usch vad hemskt :/ Du får krya på dej!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 Kramar om dig Chik!
Halloj alla!
Åter i etern efter några dagar på torpet och jag min idiot lyckades glömma elkabeln till datorn hemma
men desto mera roligt att läsa in sig på 
gnäll på bästa du vill Lenagumsan - det är det vi har vänner till! Men jag hoppas verkligen att du ska må bättre snart!
Åh Chik så vi saknat dej när du varit på sjukhuset.
Lova sköta om dej.
Vilken fin blomma du fått utav Gunilla
Stor kram
Chik vad skönt att se dig. Men vad tråkigt att höra att du är sjuk dessutom att det krävs sjukhus för det. Men hoppas de snart får bukt vad det är så du som vi andra får njuta av sommaren.
*kramar om*
Hoppas att du snart är bättre chik!!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Tackar
..I Går var jag inte stor i käften…Men har vaknat o tagit mina medickamente.O mår prima……….Man blir sjuk fort o man blir bättre fort.

Lena.P är jag i verkliga livet.
# 24 Tänker på dig o sänder en stor kram till dig o hoppas du tillfrisknar snart så du o marodören kan komma o hälsa på. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.