Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 655 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 6 juni

Godmorgon! Det är fantastiskt vackert ute så jag vill egentligen sitta uppe nästan hela natten. Den här tiden är det som vackrast på året, och jag kan sitta och se ut på det länge. Så det blir sovmorgon när ni andra går upp på morgonen.

Ha en fin måndag!

Jag har en vacker kvällsbild men lyckas inte lägga in bilder sen flera dagar tillbaka Obestämd

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla på Nationaldagen!

Ni ska väl ut på gator och torg förstår jag och vädret blir fint över hela Sverige ser det ut som.

Ni ska ha en trevlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[peter54]
0

God Morgon Glad

För min del är det mest måndag idag, så jag ska strax iväg på veckans första behandling.

Det är soligt och klarblå himmel. Temperaturen går inte att avläsa så här pass tidigt eftersom solen kommer åt termometern, men det ska bli 25 grader här idag står det i tidningen.

Ekorren kommer varje morgon

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon Agge, Cristine, Peter och Ni som vaknar sen!

Jag håller med dej, Agge..denna tid är den bästa på hela året, och att sitta uppe på natten och beskåda naturen är underbart.

Inga gator och torg här inte. Verkar bli fint väder, och det vill jag avnjuta i trädgården.

# 2 Så söt..din lilla ekorre!

Hissa flaggan och ha en bra dag!

Maria
0

Godmorgon.

Idag är det mulet men varmt i Göteborg.

/Maria

Cristine
0

Ni ska väl ut och fira?

Anders 50
0

Godmorgon!

Mulet, men solen lyser igenom. Blåser som bara den! Regn på gång…

Firar hemma idag med mycket folk.

Ha en fin dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[GunillaF]
0

God morgon

I dag ska jag försöka vara i stillhet. Ryggen börjar känna av allt trädgårdsarbete mm jag hållit på med några dagar. Måste ju vara tipptopp i morgon när jag ska till mitt arbete.

Ha en riktigt bra dag vad du är tar dig för med.

Farwuq
0

Här i djupa södern firas ingen nationaldag, vad har Gustav Vasa med oss skaffa?

För min del blir det sysslor på kolonin, med den röd/gula flaggan hissad.

Glad

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Toyan
0

God förmiddag!Glad

Vackra bilder vi bjuds på, den lille ekorren är så söt Peter, tjusiga tofsar på öronen har den.

Inga gator och torg här heller men njuter av ledigheten.

#6 Ha så trevligt Anders, hoppas regnet håller sig borta. Här är första dagen på flera veckor som det bara fläktar lite.

#7 Helt rätt Gunilla, bara ta det lugnt och njut av det vackra vädret, så vackra blommor, härliga färger.

Önskar er alla en fin dagGlad

aggeelin
0

Godmorgon igen! Här är det en solig blåsig dag. Frukosten är uppäten få se vad dagen kommer att innehåll sen. Eventuellt åker vi till stadsparken och ser på något firande - fina blommor finns det där om vi inte ser firande Flört

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

God em!!!

Fint väder ute, inte varit ut än men ska ut. Suttit och sytt ett par timmar, höll även på igår kväll men nu är jag klar. Skönt!!! I kväll ska jag och en väninna ut och äta och titta på folk. Kanske blir det att titta på lite nationaldagsfirande på stan.

Önskar er alla en fortsatt trevlig dag!!!

Fridaaaa
0

God eftermiddag

Har varit ute en del, så har inte suttit här så mkt. Men et är nästan för varmt för att vara ute. Så är hellre inne nu med fläkt :)

Djuren turas om att vara i hagarna

Här är en bild på Smilla som jag tog igår, hon är 8 veckor gammal :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ANNIA
0

God (sen) eftermiddag. Här har det varit och är växlande molnighet och blåser lite. Inte gjort nåt speciellt och tänker inte göra nåt heller. Bara slappa i vanlig ordning.

--

Aggeelin när det gäller foton. Står det bara och snurrar eller får du felmeddelande.

Om det bara står och snurrar så kika på storleken på bilden om den ev är för stor. Eller om du har mobil uppkoppling så kan även det göra att det inte funkar riktigt fast bilden är inom den storlek den får vara. Vet med mig själv när jag sitter med mitt mobila bredband att bilder ibland strular för uppkoppling orkar helt enkelt inte, så testa att förminska bilderna och se om det gör skillnad.

Annars vad heter dina bilder. Har du mellanslag i namnet tex nr 234 så ta bort det så det heter nr234 för det verkar ställa till det vid uppladdning. Likaså verkar det ibland som stora bokstäver kan ställa till det.

[Sisa]
0

# 13  Tack Annia..för att Du delar med dej så mycket! Glad

Anders 50
0

Godkväll!

Här har varit full fart hela eftermiddagen, 17 gäster har serverats kaffe och tårta här i trädgården. Resulterade i en full diskmaskin!

Arrak är helt slut efter att ha lekt med en blixtsnabb terrier i trädgården hela eftermiddagen.

Visst är det kul med gäster…..men det är ganska skönt när de gått hem också…eller???  FlörtSkrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Så söt kaninGlad

Så brukar det vara AndersSkrattande

Fridaaaa
0

#16 Tacktack :D

hoppas ni står ut med mina djurbilder:P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

zabelle
0

Hos oss firas nationaldagen med musik, flaggor och tal.
Kul tycker jag.

Zabelle   

zabelle
0

En bild till

Zabelle