Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 495 ggr
chik
0

*vad är det??

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

som gör att människan lever sig in??

I vissa fenomen. Vad ser-hör dom som inte jag hör??

har svårt för att tro vissa saker..Skulle inte ge upp för att någon tror att syndafloden skall komma…

""Vad tänker du, i sådana här frågor???

""Inte livskvalite, Men en intressant tanke…""

Lena.P är jag i verkliga livet.

[LucyInTheSky]
0

Vi håller på att döda vår planet och inte så mycket verkar göras för att rädda den heller. Men jag tror då inte på domedagsprofeter..

Jorden kommer inte orka vårt sätt att leva och ja, jag tror vi kommer förstöra den helt en gång i framtiden om inte världens människor skärper sig, just nu handlar ALLT bara om pengar…

Men detta med gud och annat knas (i mitt tycke då) nej det tror jag inte det minsta på. Men om nu jorden går under på lördag eller 21 december 2012, ja då gör den ju det.. Det kan ju inte jag hjälpa till att förhindra precis.. ;)

[LucyInTheSky]
0

Men att sälja allt de äger och resa runt och berätta om undergången.. Då har man fasen stark tro!

[Sisa]
0

Vad ska man tro om detta då ? Förvånad

zabelle
0

Kommer syndafloden får vi väl försöka simma???

Jag är visserligen troende, men "min" Gud står för goda saker.

Zabelle   

Maria
0

Jag är troende men det här går långt utanför "min tro"

/Maria

chik
0

Känns bra att vi tycker likaFlört

Det som gjorde mig så förundrad var att man säljer sina saker för att åka o profetera ut att vi är på väg mot en undergång…

Jag kan först att man kan lämna sina saker o göra en pilgrimsfärd.För att man vill berätta om sin tro till andra o kanske vara en hjälpare för andra människor…

ja den som lever får se…..

Lucy. vist missköter vi värde…Men den har även en stor kraft o reparera sig..

[peter54]
0

Jag tror ingenting alls om såna saker. Allt som sker är naturligt oavsett om vi gillar det eller inte och för Jorden som planet spelar det ingen som helst roll.

Om det är så att vi förstör planeten så är det naturligt även om vi faktiskt skulle kunna göra annorlunda. Eftersom vi tillhör den ekologiska verkligheten så är det vi gör en del av den naturliga utvecklingen på planeten Jorden.

För Jorden spelar det ingen roll vem som gör vad, vem eller vilka som försvinner eller blir kvar. Hon, planeten, börjar bara om på nytt så som hon gjort vid totala kataklysmer många gånger tidigare i den geologiska historien.

Man måste ha klart för sig att det är vi och enbart vi människor som någonting av detta med klimatförändringar och miljöförstöring betyder något för. Allt annat liv är omedvetet om förändringarna, de har att anpassa sig eller gå under och kan inte påverka sina respektive öden.

Jordens historia är flera miljarder år och vi har existerat här i en pytteliten fraktion av den totala utvecklingstiden. Arter kommer och försvinner, så har det alltid varit och kommer alltid att vara.

Om det nu skulle vara så att vi människor totalförstör livet på planeten så spelar det roll bara för oss, inte för Jorden - hon börjar bara om igen.

zabelle
0

#7 Då hamnar vi som uppstoppade forntida "djur" på nåt museum…

Zabelle   

[MargaretaA]
0

hm… undrar om de blir besvikna eller glada när den 21 maj kommer och går utan att något händer?

chik
0

Peter!!! Du!!!Det var det bästa jag har läst någon gång.

Precis så är det…..

Du får jag spara den texten????

O kanske använda. i diskussion..Den var Klockren för mig..

Tack….

Lena…

[peter54]
0

#10 Javisst, det är allmän kännedom inom den biologiska vetenskapen, så använd den som du vill.

Glad

[Ming]
0

Min tanke är att det finns människor som vill skapa publicitet…undrar som MargaretaA om de blir besvikna el glada när jorden inte "går under"på lördag…Obestämd

Cristine
0

Jag glömmer aldrig sekten som tog ihjäl sig själv för att jorden skulle gå under. Det var i Amerika och jag kan inte minnas hur många dog..60 st tror jag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

penke
0

tzunamis förekomm väl även innan "våra bekanta/vänner" drabbades
 i Thailand för några år sedan

en del tror ju att allting måste ha en början och ett slut
 fö att få ihop sin värld
 andra(?) vill oroa/skrämma sina "med"mäniskor till lydnad
 eller bara begränsa dem
 ha inte för roligt
 förr blev den kristna guden vred
 och sedan 50-60 talet,som sekulariserade
 med en mer vetenskaplig vredga,naturens hämd
 (allt är mekaniskt)

men,som Peter är inne på