Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 554 ggr
Fridaaaa
0

Tänkte presentera mig...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…Frida heter jag, är född 90, så fyller 21 i slutet av året.
Bor mestadels hos killen (eller ja nästan helt hihi Glad), med våra djur: 1 hund, 2 katter, 4 (snart 5) kaniner, 4 marsvin, 2 hönor & 1 tupp. Bor ute på landet, vilket jag trivs väldigt bra med, är ingen stadsmänniska alls.

Är just nu arbetssökande, men har sökt högskola till hösten,som förskolelärare, hoppas bara jag kommer in. Jobbar lite timmar nu på förskolor, men har inte blivit så mycket jag hade hoppats på just för att jag inte har den utbildningen.

Gick naturbruk djur/hund på gymnasiet, på naturbruksgymnasiet i Blekinge.

På fritiden (vilket jag har mycket) umgås jag med djuren, med killen, promenerar (vid bra väder), sitter vid datorn mm. Har ingen direkt hobby mer än djuren. Jo fotografera så klart! Det älskar jag Glad
Red förr men har inte råd med det.

Som person är jag pratglad, djurgalen, envis, ganska lättirriterad vissa dagar och tar dagen lite som den kommer Skrattande

Så det var väl lite om mig, ju ju ny här på sajten, så tänkte att det var kanske roligt för er med en liten presentation om mig Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Välkommen hit Frida! Jag har bara två katter, hussen går inte att övertala till flera så jag ligger lågt just nu. Hoppas du kommer in på skolan till hösten. Du får väl besked i juli, tror jag.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

zabelle
0

Kul med en presentation.
Håller tummarna att du kommer in på skolan till hösten. Glad

Zabelle   

Maria
0

Håller också tummarna för att du kommer in på skolanGlad

/Maria

[Sisa]
0

Fin presentation och alltid lika kul med ett foto.

Tack Frida! Glad

Cristine
0

Så fin presentation Frida, tack för att du delar med dig, ni verkar ha det riktigt idylliskt där ute på landet med så många djur.Jag har nu 4 katter, men har haft över 20 dvärghöns+ grannens 2 hästat,1 get och en kanin som var mer i min trädgård än där de skulle vara.

Jag håller också tummarna!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

#1 Ja i mitten på juli får jag reda på det :) Söt katt! Katter är så underabara, klarar mig inte utan djurGlad

#2 & #3 Tack! Kan behövas Glad

#4 Skrattande Kul att det uppskattas

#5 tack ska du ha Glad Ja det är riktigt härligt! Älskar att bo på landet, har alltid gjort Skrattande

[MargaretaA]
0

Hej Frida!

Tack för din presentation och välkommen till sajten Glad

Visst är det härligt med djur. Själv har jag fyra hundar som tivngar ut mig i ur och skur. Skrattande

[Sisa]
0

Jag har ju inga egna djur precis nu, men det märks att Du är en stor djurvän Frida..precis som jag! Kyss 

Maggans hundar är av rasen Papillon..så du kan tro jag är avundsjuk! Flört

Fridaaaa
0

#8 Papillon är så söta! Tycker dem är snäppet sötare än Phalené (ju samma ras i princip fast bara olika öron)Skrattande