Det brinner!
Ingen aning.
Men….Din Lille gubbe har dolda talanger..Kan få det att brinna helt utan anledning.."Skoja"
Vet ju att skogsbränder kan ligga o pyra under marken länge o blossa upp. Så som i myrstackar..
Men här pratar vi ju om en hel vinter..Mystiskt….

Lena.P är jag i verkliga livet.
Skumt
/Maria
haha nu har vi fått den sannolika förklaringen. Sonen kom hem och vi berättade för honom vad som hänt. Han såg helt vantroende ut och gick till slut till grannen (hans chef) och frågade; du som har svar på allt kan du förklara detta?
Då säger en annan; men din farsa använde ju rondellen förut i dag!
och ja så var det nog - gubben hade sågat itu en gammal takplåt med resultatet att glödande små plåtbitar flög omkring och förmodligen antände det kruttorra gräset.
Nu sitter han här och ser inte så lite dum ut 
Phuu!!vad bra att vi fick det löst…
Trösta Lilla Gubben ..O inte gjorde detta något. För nu har Jag-Vi fått använda min hjärna (Inget som jag brukar göra) Har gått o lurat på detta fenomen. O så var det så lätt…

Lena.P är jag i verkliga livet.
Haha, Maggan. Tur att du inte skrev detta inlägg på Skepticism

(nu menar jag inget illa, hoppas du förstår
)
/Maria
ja jag förstår precis 
Hihi Problem är till för att lösas. Kram Maggan
Var rädda om varandra
Haha haaaa otroligt men sant..årets bästa historia!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
jag ska hälsa gubben det. Men just nu ligger han klubbad av migrän så det får bli i morgon 
Annars kan det pyra länge då man eldat. Vi eldade en lördag och det rök till torsdagen och gubben och jag fick turas om att spruta på vatten dygnet runt *hm*
jo jag vet. Eld är verkligen inte att leka med. och nu ser man hur lätt det är hänt fast man minst anar det, det blev en nyttig lektion.
Ja usch ja det kan pyra i över en vecka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.