Valborgshelg
Brukar inte fira valborg.. Förr när jag var liten grillade vi alltid korv på pinne över en liten brasa på morfars bakgård. Men han finns tyvärr inte bland oss mer och efter det har vi inte firat någevidare.
Min Rasmus fyller år den 2:a så just denna valborg blir det nog en massa släktingar här och ska fira. Har varnat dem alla att det finns inte en endå smula socker i mitt hus längre och att de ska få smaka andra saker istället XD
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vi går och tittar på valborgsbålet i byn och sen grillar vi vid en egen lite minder eld på stranden.
Zabelle
Vi sitter hemma i värmen och myser!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag blir hemma, men familjen åker till Nykvarn och firar med mormor och morfar. Där har de majbrasan på en flotte i sjön.
Vet inte vad vi ska göra..kanske blir det bykrogen ?
Trevlig Valborg till Er alla! 
Det verkar som att ni alla har något att göra. Det vore trevligt med lite bilder sedan 
Här i lilla Stoby har vi byns brasa nästan utanför mitt uterum. Så jag ska gå dit o titta.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
#6 Ska lätt ta bilder på mina gäster när de stoppar kakorna jag bakat i munnen.. Fy, tror inte jag smakat något så äckligt innan..

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
I Örebro har vi en eld på en flotte i svartån, tråkig sång och sen ett fantastiskt fyrverkeri som jag gärna vill se. Vi ska gå ut och äta tillsammans med kompisar, se på fyrverkeri och sen åka hit spela lite spel. Det blir en trevlig kväll och det är härligt att fira våren!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Vi har en stor Valborgsbrasa i området men det vet i sjutton om vi ska gå dit. Vi får se.
Annars tar vi det som en vanlig helg.
När sonen var yngre brukade vi gå på nätterna i Slottsskogen som ofta är rena fylleslaget
för ungdomar på Valborg.
Vi var där som "vuxna nattvandrare" så att säga.
/Maria

Jag ska fira valborg med min nya kärlek, grilla o mysa