Tystnad
Det finns inget värre än att få en tyst person bredvid sig på en fest ellr liknande, och då man plockar fram ett ämne att prata om så svara personen ja och nej sedan dör samtalet ut och det blir pinsamt tyst igen.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
ja……
Det är då man tittar sig avundsjukt omkring på alla glada människor och önskar att man kunde byta bordssällskap.
Zabelle
Precis!
Sånt påverkar inte mig så mycket. Jag kan sitta tyst också, och passa på att läsa av bordskamratens tankar. 
Jag som hellre lyssnar än pratar själv, kanske är just den tråkiga personen att sitta bredvid..så jag hoppas alltid att få sitta bredvid någon, som älskar att pladdra..
Det är inte så kul att ha monolog!
Jag lyssnar helst oxå och är rädd för nya människor.. Tar tid innan jag vågar vara mig så jag är absolut den där tråkiga man inte vill sitta bredvid..
#4, #6 Då kan ni sitta bredvid mig, haha
Jag är bra på att pladdra på och få igång samtal.
Mitt jobb innebär ju bl.a att intervjua människor och få ut så mycket som möjligt så man blir säkert påverkad av det också.
/Maria
# 7 Jag sitter gärna bredvid Dej!
Du har säkert mycket intressant att berätta..
#8 Du är snäll du Sisa
/Maria
Jag är också den tråkiga tysta som inte har något vettigt att komma med. Tills jag antingen fått en drink till i mig, eller hittat någon som delar mina intressen. DÅ pladdrar jag på så det knappt finns någon stopp på mig. Allt måste ut på en gång :P
En halv-tråkig anmäler sig! Fast med Humlan på ena sidan och ettlitetalias på andra sidan och nåt gott i glaset så skulle vi garanterat ha kul! 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
/Maria
Ja!!
Fast jag har inte så ont av det…Utan då får man vända sig till andrasidan o hoppas att den personen har längre utlägg..
kan förstå som ni skriver..man är lite obekväm med nya människor..
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 13
Just därför det är så bra att prata här..

Tycker nog det beror på vilket sällskap man hamnar i, har väldigt svårt för "kallprat"
Alla människor har en historia och jag lyssnar gärna, förutsatt att det inte är någon som bara framhåller sin egen förträfflighet.