Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 997 ggr
[MargaretaA]
0

Lördag

Idag har vi varit ute hela dagen i solen.

Först var vi på den vanliga hundrundan, sedan åkte vi och hälsade på mina bröder som bor i en södersluttning där det alltid är några grader varmare än i den övriga omgivningen.

Sedan grillade vi några korvar i den sista eftermiddagssolen innan den försvann bakom hörnet.  Nu känns det i ansiktet att solen har tagit.

Kvällen kommer att ägnas åt Robyn nu kl 19 och sedan Körslaget.

Vad har ni gjort idag och vad ska ni göra ikväll?

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Förmiddagen ägnades åt kakbak, sedan var jag ute och plockade iordning lite i trädgården (mellan snöhögarna).

Efter lunch var jag till min sons grav med blommor och sist men inte minst var jag ute och åkte en stund.

Nu sitter jag och väntar på besök Glad

Anders 50
0

Jag har varit hos en kompis och fixat en förlängningskabel till min vedklyv, kört hem en skopa planteringsjord med traktorn från handelsträdgården, kört undan skräp från trädgården,  varit på handelsträdgården och planterat några hundra plantor, krattat och kört undan löv från blomlanden här hemma, kört in en kärra pannved, och lite annat smått och gott!

Nu sitter jag här och dricker Arboga 10,2 %…inte alls fel! Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Jag har varit på loppis! Resten av dagen tillbringade jag i solen..fick lite färg på nosen! Cool

Nu ska jag gå och äta kycklingsallad framför TV:n..dock inte kolla på Körslaget. Sen fortsätter jag kvällen med att kolla in här emellanåt..hoppas Ni är kvar då! Glad

Skål Anders! Skrattande

zabelle
0

Har varit barnvakt större delen av dagen.
Gått flera långa rundor och njutit av dagen med min hund. Börjar med fasa inse att han börjar bli riktigt gammal…12 år

Eftersom maken inte är hemma unnade jag mig en pizza till middag. Nu blir det soffan, en öl och ostbågar framför tv:n.

Zabelle   

Anders 50
0

Öl = lördagskväll?  Flört Sant!

ettlitetalias
0

Jag har jobbat hela dagen… Nu kommer svär-systern snart på besök med nya bebisen, och sen blir det öl och monopol! Tycker det är så roligt med brädspel, fastän jag förlorar hela tiden Skrattande

Anders 50
0

Se där… öl…Glad

aggeelin
0

Jag har plockat i skåp och garderober, plockat undan det som är riktigt mycket vinter och plockat fram sommar (jag vet att det inte är sommar ännu men det är mest praktiskt att ta fram linnen och sånt redan nu). Jag var till Röda Korset med utslitna lakan som de lämnar till mattrasor och lämnade också utrensade kläder som vi inte  använder men som är användbara för  andra. Och sen köpte jag lite nytt… men många ut, två in känns rätt ok.

Vi åt lunch på stan och sen åkte vi till sonen och lilla och stora N. Stora N tyckte att farmor skulle lägga pärlplatta med henne, vilket innebar att det var jag som la och N såg på.

Nu har vi ätit god skinka, mumsig sallad och gott vin. Nu lite avkoppling

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

ettlitetalias
0

#7 Japp! Det är väl lag på öl på lördagar? Flört

Cristine
0

Som vanligt så har jag ingenting!Gråter

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Som vanligt VILL JAG HA EN ÖLTungan ute

/Maria

Cristine
0

Det är synd om oss humlan!Rynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Synd är namnet sa BullGlad

/Maria

[Sisa]
0

Hoppas denna söndag blir lika fin som gårdagens lördag! Cool