Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkläder-smink-smycken
Läst 733 ggr
Cristine
0

Kavajer

Jag hade 14 dräkter av olika färger, det var ett plagg jag tyckte var snyggt till alla tillfällen men när jag gick upp i vikt var jag tvungen att skippa byxorna för de var ju inte elastiska som jeans, men kavajerna kunde jag forfarande ha, nu har jag växt ur dessa också och måste säga adjö med tårar i ögonen.

Brukar du använda kavaj eller är det ute nu för tiden?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

gatonegro
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Förstår att det känns trist Cristine för kavaj är verkligen ett bra plagg att kombinera både till jeans o kjol. Jag har kavajer i många olika färger.

[MargaretaA]
0

Nej kavajer känns lite för "uppklätt" för mig. Jag föredrar en snyggare jacka om det är något särskilt. Annars är det jeansjacka som gäller den varmare årstiden.

Cristine
0

De flesta är från Frankrike och Spanien  och då var jag tvungen att gå uppklädd jämt. Som tur var , så varde både korta lång ng och medel så jag hängde alltid med.

#1 Ja jag tycker det!

Karmatarerskanise
0

Jag äger ingen kavaj, men jag tycker det är snyggt!

[MargaretaA]
0

Men Cristine nog kan du väl köpa några nya. Du behöver kanske inte 14 men en eller två borde du skaffa dig tycker jag. Det är väl livskvalitet om något att ha kläder man trivs och känner sig snygg i.

AnnL
0

Jag har två kavajer som jag använder om jag vill vara riktigt snygg. Flört

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Jo jag får försöka ta mig råd..förr hade jag ju inget problem med det.

Toyan
0

Jag använder kavaj mest på våren och sommaren, har 4-5 st, snyggt till det mesta faktiskt.

zabelle
0

Lätt att klä sig lite vardagsfin med kavaj till jeansen, jag har flera. Säger som Toyan, snyggt till det mesta.

Zabelle   

[peter54]
0

Jag äger en kavaj, den är säkert tio år gammal och jag har väl använt den två eller tre gånger.

Kavaj är ett jobbigt stelt plagg som jag inte alls trivs i. Jag använder mest fleecejackor, tunna och tjockare. De är tysta och lätta att röra sig i.

[MargaretaA]
0

Tysta???? Förvånad

[peter54]
0

#11 Ja, kläder som låter avskyr jag. Friktionskjud, prassel, gnissel. Helt hopplöst att ha när man är i skogen och inte vill störa.

Glad

[MargaretaA]
0

haha okej jag förstår Skrattande