Humor..
har du humor och vad skrattar du åt.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Oj det var en lite klurig fråga det…det behövs inte mkt för att jag ska dra på smilbanden då jag omgärdas av roliga positiva människor.
Fräckisar & situationskomik gillar jag speciellt mkt….
Jag har typisk Göteborgshumor. Rå men hjärtlig. Vet att många har svårt för denna humor men är man uppväxt med den så…
Jag har också ett viss form av galghumor vilket man får ta det försiktigt med
Viktigaste är dock att man kan skratta gott och hjärtligt åt sig själv och inte bara åt andra eller på andras bekostnad.
/Maria
Jag har humor, men jag gillar inte humor som går ut över andra. Humor ska man hämta hos sig själv tycker jag. Hasse & Tage är favoriter, men den modernare humorn som exempelvis Petra Mede, Annika Lantz, Björn Gustavsson med flera, som riktas mot andra gillar jag inte.
Jag har tre favoriter men det är några år sedan jag såg dem och de är engelska, minns inte ens vad de heter Ett är med två vänninnor som super och gör bort sig hela tiden, Benny Hill gillade jag och Mrs Baquet eller Bouqé som hon ville kallas
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag älskar rätt sorts humor och jag älskar att skratta..ett gott skratt förgyller verkligen tillvaron! 
Jag gillar humor. Stefan och Christer från Falkenberg gilla jag skarpt. Björn Gusavsson gillar jag till en viss gräns men ibland går han för långt o då blir det inte roligt.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Jag har nog humor, skrattar ofta och gärna. Gillar sjuk humor som Yrrol tex men också fräckisar om dom är något så när rumsrena
#5 Sånt skrattar jag åt 
Två poliser hittade en död man framför en Peugeot. De skulle skriva sin rapport.
- Hur fan stavar man till "Päschåå"? frågade den ene polisen den andra.
- Hmm, jag har ingen aning. Vi lägger honom framför den där Volvo'n i stället
Zabelle

jag skrattar åt allt möjligt. Det enda roliga jag aldrig har fattat är Monty Pyton. Sedan gillar jag heller inte skämt på andras bekostnad.
Jag har fullt upp med att skratta åt mig själv, jag är den klumpigaste människa som jag känner.Min mamma ääälskad mina historier och sönerna fick alltid berätta dem på alla fester då skrattade hon med skadeglädje särskilt åt de 2 historierna med kycklingen och aborren.
Älskar Monty Python!!!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
jo jag vet att många gör det. Det är väl bara jag som är trögfattad 
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag kan berätta en färsk liten lustighet, vi hörde den idag från barnens sexåriga kusin:
-Morfar, varför har inte du BH? För mormor har ju det, men du har mycket större tuttar än vad hon har.

haha ja ur barnamun brukar det komma 
Jag är ju inte den som går igång på trollkarlar, men denna galning fick både mig och gubben att nästan ramla ur soffan av skratt. Från förra veckans Talang