Pennan
Många tycker om att skriva av sig och känner att det är som en slags terapi så pennan är deras bästa vän. Skriver du i blogg eller i dagbok?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag har båda delarna. Bloggen skriver jag av mig av sådant som jag tycker är okej att alla kan ta del av. Dagboken är för tankar jag inte vill visa världen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har alltid gillat att skriva och texta, så pennan är en av mina bästa vänner..Skriver dagbok varje dag, för att komma ihåg vad jag gjort! 
Ingen blogg..men under jaktsäsongen har jag skrivit om allt som hänt de dagar jag varit i skogen med hund och bössa sedan 1970.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
En jaktbok..på djur!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
HAr skapat en blogg, vill skriva i den, men känner jag mig själv rätt blir det bara ett inlägg och sen glöms den bort ;) HAr inte riktigt tålamod.
Dagbok skrev jag som liten.
Skrev dagbok i hela min barndim/ungdom. A4 papper som jag satte i pärmar så jag har en diger samling.
Numera blir det små anteckningar i min filofax.
Däremot bloggar jag om min ( före detta) hjärntumör sedan i november och det har jag mest gjort för min egen skull.
Skönt att ventilera. Jag är heller inte så privat på bloggen. Berättar visserligen om privata händelser men inga namn och bara två bilder (på mitt ärr) haha.
/Maria