Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettsjälvförverkligande
Läst 898 ggr
[Sisa]
0

Vågar Du?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Alla drömmer vi om att göra saker, som kanske verkar omöjliga.

" Tänk att få…..innan jag dör. "

Den som inte försöker, har redan misslyckats. Den som försöker, har gjort mer, än de flesta någonsin vågar.

chik
0

Vågar-orkar.Nä det gör jag inte..kan kännas som att jag har gett upp lite..Nu är jag bara…

Men jag vill ju gjärna läsa om vad andra vågar o klarar..Får liksom en kick av det…

Lena.P är jag i verkliga livet.

[Asta]
0

Jag har dessvärre inte några speciella drömmar. Och jag har  verkligen tänkt efter. Jag bestämde mig när en av mina Medarbetare dog väldigt snabbt att om det är något jag verkligen vill ska jag göra det NU och inte vänta. Och när jag kommer på saker så gör jag så också, men dessvärre har jag inte några spännande drömmar.

blyger74
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nej, jag vågar inte. Har inte vågat hittills iallafall.

Det har gett upphov till frustration, ångest och depressioner sedan jag var 5-6 år gammal.

Min önskan är inte accepterad och ingen hjälp finns att få.

Enligt vad jag lyckats läsa mej till på nätet (ämnet har finkammats) har uppskattningsvis ca 2% av befolkningen en koppling till min önskan på ett eller annat sätt i och med att "diagnosen" innehåller flera delar.

Önskar att jag ska våga ta saken i egna händer en vacker dag för att kunna leva mitt liv som mej själv, som den jag vill vara. Har jag otur blir det det sista jag gör.

Cristine
0

Att inte våga Blyger!

Då undrar jag… vad kan vara värre än depression och ångest!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

#3 Det beror ju på vad det är som gör din önskan oaccepterad som du skriver.

Handlar det om något olagligt så kan du nog inte göra så mycket åt saken.

Annars så håller jag med Christine. Vad är värre än depression och ångest….så bara vågaFlört

/Maria