Det som!!!
Göms i snö, kommer upp i tö…
Hur tycker du nu om Hundskiten??? Det är det stora samtalsämnet på min Radio Halland…
Jag har inte så ont av den..Trampar hellre i en skit än på en glasflaska.
Nu ser det ju inte roligt ut, med alla skit som ligger efter vägarna.Mycket försvinner allt efter som.Men mycket försvinner inte på flera hundra år.
Bra för arkeologerna som går o letar om några århundrade o hittar en ICA påse o kanske blir lyriska o har ingen aning om vad det är..
""Oj vad jag spårade ut""
Lena.P är jag i verkliga livet.
Jag rör mig inte så ofta till fots på hundstråken i samhällen eller städer så jag har inte ont av hundskiten där. Mer förb****d blir jag av allt glaskross som ligger på trottoarer m.m.
Däremot lär jag ha en hel del hundskit här i trädgården nu när snön går bort. Men han håller sig i långt bort på tomten så det är inga problem, och det är lätt att ta bort.
Sen tycker jag att man ser betydligt mindre med slängda burkar och flaskor nu, det pantas visst mycket mer.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag säger som Anders, här jag ser det mest på tomten efter mina egna hundar, för övrigt är jag bara på gående fot i skogen så jag vet inte riktigt hur det ser ut på gatorna. Men jag tvivlar på att jag vill veta det heller.
Anders. Burkarna är mer värda nu - panten är höjd till en krona - kanske därför…
Jag som bor i stan blir mer irriterad på alla hundbajspåsar som slängs i naturen och vid gångbanor och rabatter.
Då kan ju skiten lika gärna ligga kvar och få multna naturligt.
Jag vet inte om dessa svarta påsar har något särskilt material men plast bryts ju annars ner ganska långsamt.
/Maria
Visst är det irriterande, nu är det inget problem här där jag bor för de går in i skogen när hunden är nödig.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag är noga med att plocka upp efter Silver när vi går på ställen där jag vet går folk.
Håller med bumbleboo. Mycke irriterande med bajspåasar överallt. Då är det bättre att dom inte plockar upp alls än att dom plockar upp o sen slänger påsen.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
När snön smälte här i Helsingborg kom en massa skit fram. Oerhört irriterande.
Har plockat skit o cigg o lite annat o Snuspåsar-Äckligt.
Har soppsäck med o tar upp om man går där det vistas massa folk.
Våra stora hundar lägger ju gödselstackar..O så slänger man det i en tunna.Annars så kan skiten ligga.Försvinner ju när det kommer regn.
I Angered så brukade ungarna hoppa på bajspåsarna för o se hur långt dom kunde smärta skiten..
O så var träden klädda med svarta bajspåsar.O det är inte fint..O det tar lång tid för dom o försvinna….
Nä!!Då är det ju bättre med Havet.Båtarna släpper ju ut toaletterna direkt..Gott o få en kall supp-Skål..
Lena som är gnällig i dag..
Lena.P är jag i verkliga livet.