Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 418 ggr
barnbarnen
0

Var bor era barn

Visst blir det tomt när barnen flyttar hemifrånGråter

Men änvärre när dom bor långt hemmifrån.Mina 2 söner har flyttat tiil Oslo Tur att intenet finns så man kan umgås, och prata, utan att det kostar sjortan GladHur klarade man sig utan mobil och internet förr.

Cristine
0

En i San Sebastian Spanien

En i Laholm

En i  Stockholm

En här i Timrå

Och dottern hos mej.

Väldigt utspridda är de.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

MaMaMade
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Alla 3 bor hemma än men Sonen börjar förhoppningsvis på gymnasiet till hösten o då flyttar han hemifrån, iaf under veckan o bara 5 mil bort.

Maria
0

Vi har ju bara en son och han har hela tiden bott i Göteborg. Numera i fina Majorna cirka 10 minuter från ossGlad

/Maria

chik
0

Vi bor ju i Älvsered, o barna bor ju i Gbg.

O en hemma..

Jag är nog inte som andra. För jag tycker det är så skönt när dom får eget boende.

Hur man klarade sig innan nog o datorn kom..Ja tror att man var lite mindre stressad..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Maria
0

#4 Jag hörde en gång en kvinna som sa att hennes lyckligaste dagar i livet var när hennes barn föddes och när hennes barn flyttade hemifrån.

Det ligger en stor sanning i det för då har man klarat av en "uppgift" om man nu får kalla det så. Man har fått vara med en människa från födseln till stunden när han/hon ska stå på egna ben.

Vår son flyttade när han var 20 och trots att vi bara har en son så var detta inga problem. Jag snarare gladdes med honom och den enorma känslan av att skapa ett eget hem och liv.

/Maria

MaMaMade
0

Vår son är väldigt självständig o har alltid varit det, han vill gärna klara sig själv. Vi får väl se hur det går med det men vi tänker börja med ett studentboende i första hand. Här hemma är vi trångbodda trots ett stort hus. Flickorna delar rum men 8½-åringen skulle gärna ha ett eget rum då lillasyster inte låter hennes saker vara ifred (o vice versa). Vi började ju sent med barn så vi kommer att vara 57 år när Minstan börjar gymnasiet o flyttar. Även om man älskar sina barn till vanvett så kommer det att bli skönt att hinna "vara sig själv" ett tag innan man, om man har otur, flyttar till hemmet.

[MargaretaA]
0

Amsterdam, Uppsala och Ljusterö. Den yngste bor kvar hemma, fast egen lägenhet i samma hus.

barnbarnen
0

min killar som bor i Norge är 23,25 år och har bott hemifrån sen dom var 16-18 år gamla, alltid krarat sig bra,med jobb och bostad.

Jag tycker nog att det är skönt när dom står på egna ben,och att dom lyckas.

Men huset är ju inte tomt,när 5 barnbarnen är på besök,är det livat vill jag säga

Guldkant på tillvaron.Livets efterättFoten i munnenskönt att få låna och lämna tillbaksFlört

Cristine
0

Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.