Kisstratt
**Jag fick ett erbjudande per post idag från en firma om denna kisstratt. Undrar om de vet att jag att tycker offentliga toaletter är så äckliga? Har ni sett en sådan, ni kanske har en? **
Nu kan även tjejer kissa stående!
GoGirls kisstratt är den smarta prylen som tillåter dig att kissa stående. Den får enkelt plats i väskan, fickan eller handskfacket. Nu behöver du alltså aldrig mer huka bakom buskar eller sitta på otrevliga offentliga toaletter. Ett måste för friluftsliv, konserter, resor och sport mm. Den perfekta presenten till äventyrliga flickvänner, mammor eller systrar!
Tratten är lätt att använda, det är bara att placera den mellan benen och kissa. Silikonet bildar en tätning som motverkar läckage.
Tvätta och torka:
GoGirl går att återanvända, vilket även är miljömässigt smart. Tvätta med tvål och vatten och torka. Det medicinska silikonet torkar snabbt och man kan skaka den lätt för att torka den snabbare. Silikonet är så tufft att det tål kokande vatten och är samtidigt väldigt smidigt.

Jag hoppas att det är okej med inlägget även om det är ett varumärke och länken följde med. Jag kan inte ändra så om det inte är okej så får Maggan eller Christine ändra på det….
Helt okej Susanne. Tack för tipset 
Ingen kissetratt här Tack..
Håller mig till det vanliga.
Men tackar för erbjudandet.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Varsågod Tride 
Men.. Oj herre gud.. Vilka saker folk hittar på.
#5 Ja, och i samma folder följde det med tvättbara trosskydd till salu men det kan kanske vara bra.
Ha ha jag talade om att tillverka något sådant i en tråd om fjällresa och scoterdräkt och fick då reda på att de redan fanns
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tror säkert att de kan vara praktiska och fylla sitt syfte
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ingen dum idé faktiskt, har haft stora problem när vi varit på bilsemester norröver o jag haft ont samtidigt. Försök att sitta på huk med ryggskott!
#9 Då är det risk att det bara rinner ner över benen 
Visa beskrivning på svenska