Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 4358 ggr
Cristine
0

Sovritualer

Har du några sådana?

Förr var jag tvungen att läsa i en halvtimme för att kunna somna, senare var det bättre med musik. Idag blir jag trött av medicinen jag tar för myrkryp men efter ett par timmar vaknar jag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[GunillaF]
0

Sova? Vad är det?!Tungan uteTyst

Jag lägger mig så sent och jag är så trött att jag somnar direkt jag lägger huvudet på kudden… ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Cristine
0

Du sover ju nästan inget alls

Maria
0

Jag har sovit dåligt i snart sex år men det har med att göra att jag haft sådan värk nattetid i huvudet men det börjar redan bli bättreGlad Just nu sover jag ovanligt mycket men det har ju med min operation att göra.

Förr om åren så har jag vanligtvis sovit 7-8 timmar och det har varit allldeles lagom. Har då alltid kunnat somna lätt.

Gillar inte att läsa i sängen. Jag blir så trött i armarna eller så får jag kramp i nackenFlört

/Maria

Mammzing
0

Somnar som en stock. Tar medicin för att bibehålla sömnen. Men den hjälper sådär. Vaknar oftast runt 3-4 sådär på morronkvisten. Ibland somnar jag om iblabd inte.
Värre är det utan medicinen. Då kan jag vakna vid ett och ha ett helvete att somna igen.

zabelle
0

Sovritual…. Hinner precis lägga huvudet på kudden och stänga ögonen innan "Johanna Blund" kommer och släcker lyset. Sover som en stock tills klockan ringer.

Zabelle   

Cristine
0

I natt sov jag tungt!

Jag kände mej utvilad när jag klev upp men nu känner jag att jag nog skulle kunna sova ett par timmar till.

Maria
0

#6 Då tycker jag att du ska göra det ocksåFlört

/Maria

Cristine
0

Min kropp vill en sak och mitt mente=hjärna något annat.Tungan uteSkrattande

Anders 50
0

Har inte svårt att somna, men vill gärna läsa lite innan, och radion står alltid på med låg volym.

Men själva sömnen är dålig, kan vakna efter en timme, somnar om ganska lätt, vaknar efter kanske två timmar, somnar om lätt igen och så håller det på.

En bra natt kanske jag sover max 4 timmar i sträck.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Som jag då!Obestämd

gatonegro
0

Jag försöker stressa av från dator o tv innan det är dags att sova, sover nog för få timmar, ca 6 timmar per natt…

[MargaretaA]
0

Jag är väldigt ojämn. Går jag bara upp tidigt på morgon så somnar jag lätt vid 22-23. Men rätt ofta somnar jag om när gubben gått till jobbet på morgon och sover sedan till halv tio - tio. Då kan jag bli sittandes uppe halva natten sedan Obestämd

signemo
0

Sover som en stock. Kan sova mycket o länge. Lägger mig för sent och går upp för tidigt.Glad. Är trött nu. Men tror NI jag går o lägger mig. FlörtSkrattande

Var rädda om varandra

aggeelin
0

Tar alltid lång tid att komma i säng, dricker ofta kopp ljummet grönt te innan jag går till sängs. När jag lagt mig kommer min gosekatt Charlie och lägger sig under mitt täckte, skönt och avkopplande, sen sover han hos mig större delen av natten Glad

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

MaMaMade
0

Har inga som helst problem med att somna, trots TV, dator, tedrickande…poff o jag är helt borta. Tyvärr vaknar jag efter 3-4 h igen. Jobbigt med jobb o familj (tonårsson o flickor 6 och 8 år) när man kommer hem döknäckt med huvudvärk var o varannan afton. Obestämd

Får se om dr kan få ngn rätsida på det.

AnnL
0

Jag har svårt för att komma i säng om kvällarna. Och inte alltid så lätt för att somna heller. Men sover gärna länge på morgnarna. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

aggeelin
0

#16 å mornarna, då sover jag bäst, så har det alltid varit!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

chik
0

Inga ritualer här.Utan går o lägger mig. läser eller karlavagnen på Radion.. Så ligger jag där o väntar på Jhon Blund..

Vaknar också Men ligger kvar eller går en sväng på toa o sätter mig i fåtöljen o sover vidare.Beror på hur andningen är…

Sån är jag!!

Lena.P är jag i verkliga livet.