Godmorron 28/2
Först? Jag?
Sovit lite rassligt.
Idag blir det en resa till returen med skräp. Pantnig av burkar och allmäna inköp.
Sådär - 4 ute, lite grått.
Hoppas det värsta kylan och vintern gett med sej!
Ha en bra dag alla!
God morgon..
Ska snart i väg till tandläkaren. ISCH..
Har inte sovit så gutt i natt heller. Somnade runt 4 - halv 5.. Yey. Men men, ska nog ta mig genom dagen endå hoppas jag.
God Morgon på er.Önskar er en fin dag.
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon,
Här är tre grader minus och mulet. Jag har redan jobbat hemifrån någon halvtimme men nu ska jag skotta in gröten. Det finns en hel del att göra så det är bara att sätta fart. Nu hoppas jag att det blir mildväder snart.
Ha en fin dag
oj då, jag kom åt något så texten blev stor
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon. Önskar också alla en fin dag.
/Maria
Hej och god morgon!!! Mulet ute och -2,5 grader. Hoppas solen kommer fram och att snön smälter bort. Gud vad jag längtar efter våren. För mig väntar en vaccsination och jobb idag. Ha nu alla en bra dag!!!
Godmorgon.
-3 och mulet. Mildvädret som lovats skjuts fram varje dag man kollar på yr.no. Nu blir det på fredag som plusgraderna kommer.
Idag har jag inget planerat så det blir nog fullt upp! 
Ha det bra därute!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
God förmiddag.
Verkar som vädret stannat på - 2° råkallt o disigt.
Tvätta. Göra pälsvård på Silver, skogen o sen möte på bruks i kväll. Så min dag är planerad.
Ha en fin dag.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Jag vet inte hur jag ska hälsa idag ..om jag ska börja med gonatt eller gomitt på dan, har inte sovit en blund utan suttit med alla papper som skulle vara insända idag.Heela långa natten så nu känner ja mej som om jag skulle ha mos i huvudet. Ni ska ha det så bra.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Gomidda!
Fullt upp på jobbet efter min semester.
Bara att bita samman och jobba på. 
Ha det gott!
Zabelle
Nu känns dagen mycket bättre.. Jag överlevde hos tandläkaren utan att freaka ut och gråta som jag brukar. (så rädd för det där stället) Tänderna var i perfekt skick och hon berömde mig för flittigt användande av tandtråd. Såå skönt att ha det gjort. Nu slipper jag tänka på det hemska stället på ett helt år.
Nu ska jag försöka mig på att få skolarbete klart och städa lite här hemma.
Ha det bäst
#12 Kul att du är tillbaka igen. Stunder för oss själva behöver vi alla ibland, men tyvärr glömmer många bort det.
Och god eftermiddag! Sitter här och laddar inför ett träningspass. Ska bli skönt.
Hoppas att ni har en fortsatt trevlig kväll!
#12 Välkommen tillbaks Sisa!
Hoppas du laddat batterierna ordentligt!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ja nu är våran Sisa här!
# 14
Tack Anders! Härligt att se dej! Efter några lediga dagar blir man som en ny människa..
Hej igen sisa! 
Här börjar vi äntligen bli klara med storarummet och möblerna är inflyttade igen. Våra stackars förvirrade hundar intog genast sina vanliga platser i soffor och stolar och verkar rätt nöjda med att ordningen är återställd. Nu är det bara lite småkrafs kvar runt fönster och dörrar. Även dörrarna ska få en omgång och sedan är det klart på riktigt.
Önskar alla en fin kväll!
#12 välkommen hem igen,och hit till oss
visst måste man ta en stund för sig själv ibland hämta kraft och energi.
#17 Är nyfiken på att få se fotot
# 12 Välkommen tillbaka till oss igen Sisa. Du har varit saknad. Hoppas du haft det riktigt skönt på din lilla semester. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
Hurra jag är färdig med mitt beting för idag! Så då känns det roligare att sätta igång imorgon med resten
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet