Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1895 ggr
Bergspuman
0

Hjärnsläpp...

Idag har jag gjort bort mig hemskt på jobbet.

Nej lugn, inget som hade med dagens "processövning" att göra. Den gick jättebra.

MEN: När jag skulle sticka från jobbet till träningen, upptäckte jag att mina svarta överdragsbrallor var borta! Jag hade hängt dem över ena stolen på mitt rum. De fanns ingenstans! Letade som en galning… nej.

Innan jag drog mailade jag ut till hela företaget att någon "lånat" mina svarta överdragsbrallor, lämna tillbaks dem genast, de är mina och enbart mina!

Åker till träningen. Kommer hem.

Vad får jag se i hallen? Jo där hänger mina - svarta överdragsbrallor.

Sitter nu och funderar på en djupt ödmjuk ursäkt som måste mailas ut till hela företaget, och be dem ha överseende med att jag glömde både brallor, svarta överdragsdito, OCH hjärnan hemma… Får skylla på sömnbrist eller något…

Suck!

Jag trodde jag var klok och vis nog att inte göra sådana här grodor!

Trösta mig snälla…. Gråter

Karmatarerskanise
0

HAha, ibland är man snabb med att skylla på andra Glad Det är sånt som händer alla någon gång!

Skriver du att du hade glömt både dom och hjärnan hemma så kommer folk nog bara skratta, det hade i alla fall jag gjort. Inte kan man sura för det. Glad

[MargaretaA]
0

Det är bara krypa till korset och säga som det är. Vi är inte mer än människor nån av oss Skrattande

aggeelin
0

Sånt händer, de är förhoppningsvis förstående om du talat omatt du glömt hjärnan hemma

Jag mailade en gång ut en snäll förfrågan om något som jag inte kunde hitta och fick ett mycket snorkigt svar tillbaka, det var inte roligt  Obestämd

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Stackars digFlört Skämtar du till det lite så är du säkerligen förlåten.

/Maria

[Asta]
0

Säger som de andra. Driv lite med dig själv så kommer folk bara att skratta. Och ett gott skratt förlänger livet så egentligen har du ju då gjort dem en stor tjänst.

[MargaretaA]
0

Enligt min erfarenhet så har folk som regel större respekt för dem som kan erkänna sina fel, än de som aldrig kan det. Flört

Cristine
0

Så är det..jag håller med Maggan och säger som de andra, driv med dig själv så de får ett gott skratt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fotokrafs
0

Ajaj.. *tröstar*. Håller med #6Glad

chik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bergspuman..Ingen tröst här..Skrattande Sådant som händer…Säger som övriga, bara o krypa till korset o Berätta o be om ursäkt..Haa.

jag ber om ursäkt."""Sådana här grejer har jag gjort själv..O det var inte roligt…Men När någon annan gör det Då blir det roligt…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bergspuman
0

Uppdatering: Blev rejält skämtad med när jag kom till jobbet. Skrattande

Mina rumsgrannar, två karlar, berättade om hur de hade tänkt skoja tillbaks. En funderade på att skriva och säga "vem vill ha dina sönderfista brallor?". Flört En hade tänkt lägga in sina egna överdragsbrallor och skriva och säga NU ÄR DE ÅTERLÄMNADE.

Mailade en skämtsam ursäkt, tror den gick hem Glad

Maria
0

#10 Puh, vad sköntSkrattande

/Maria

AnnL
0

Skönt att det gick bra o att dina arbetkamrater tänkt skoja tillbaka. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.