Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 1638 ggr
Cristine
0

Vilka planer...

Har ni för helgen?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Lenas-bus
0

Sambon bjuder ut mig på middag i kvällGlad,sen ska jag ägna en stor del tid åt vovvsen för jag hade så mycket plugg i veckan som varFlört

Bergspuman
0

Idag är min "lediga" dag i veckan, dvs. den dag som oftast är helt oplanerad och då jag gör vad jag känner för. Idag ska jag fylla den med lite hushållssysslor, ett innecykelpass, bad och TV. Tänker inte gå ut alls.

Imorgon kommer särbon och då ägnar jag mig åt honom.

AnnL
0

Har varit borta från igår till idag. Så det blir en lugn kväll i soffan med filt o tända ljus.

I morgon blir det en långtur i skogen o ev. buggkurs på kvällen.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[MargaretaA]
0

Ensam för gubben jobbar hela helgen. Men på måndag ska vi dra till torpet för första gången sedan oktober. Det ser jag fram emot Kyss

Cristine
0

#4 Bor inte sonen kvar där?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[MargaretaA]
0

Ja det gör han. Men han har det lite svårt att hinna med allt för han jobbar hela dagarna och kommer inte hem förrn det är mörkt. Gårdsplanen är igensnöad och vattnet har frusit.Skrikandes

zabelle
0

Det blev en intensiv helg.

Fredagskväll inköptes en hel garderobsvägg från Ikea. Hyrde släp och fick hem alla lådor. Var på krogen och åt med "bonussonen" och hans familj. "Firade" att de fått sålt sin lägenhet. De flyttar till Spanien om 3 veckor. Gråter

Lördag, gemensam frukost med grannarna i föreninigen då vi samtidigt löser melodikrysset. Roligt sätt att lära känna alla som bor i föreningen. Middag med vänner på kvällen.

Söndagen gick åt till att bygga ihop garderoben och skjutdörrarna. Nu står den klar! :)

Zabelle