Ditt morgonfika.
De flesta av oss kör väl med Kaffe och smörgås på morgonen, är det någon av er som äter engelsk fukost
eller ägg juice fil flingor?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här är det bara kaffe med mjölk som gäller,har aldrig kunnat äta förrän framåt 11-12.00 
smörgås äter jag bara när jag är ledig och äter frukost sent. Jag klarar inte av att äta smörgås när jag går upp. Jag avskyr att äta frukost och tvingar mig att göra det varenda dag. Jag har lärt mig att jag klarar jobbet sämre om jag inte äter frukost så därför tvingar jag alltid ner något. Men vad det är varierar. Jag försöker alltid hitta den perfekta frukosten, men lyckas aldrig.
Jag tycker alltid om att äta och är hungrig på morgonen. Som ni förstått av mina godmorgonhälsningar så äter jag gröt till vardags (det går fort att göra i mikron och lätt att skotta in).
Idag är det lördag
och då blir det annat till frukost. Idag yoghurt med passionsfrukt i (har halverat en passionsfrukt och skrapat i, det är gott), kaffe, grov smörgås med keso och stark marknadskorv, the, juice. En riktig helgfrukost! Äggen var slut, saknar dem.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag är som Asta, svårt att äta på morgnarna. Har alltid varit så.
Bäst fungerar det om jag varit uppe någon timme eller så, då kommer aptiten. Jag kör vanligen med varm choklad eller te med smörgåsar.
När jag jobbar, gör jag oftast så att jag tar med ett smörgåspaket till jobbet och äter frukost först när jag är framme, jag har ju 1,5 timmes resväg. Det funkar bra, för då har aptiten kommit.
#4 - Shit - har du tre timmars restid varje dag??? Det hade jag aldrig fixat.
#5 Jag är van, har pendlat i många år. Finns inga jobb i Uppsala för min yrkeskategori. Här finns det nästan bara offentlig sektor och inga tillverkande företag. Jag löser korsord på morgnarna och sover på eftermiddagarna. Man inrättar sig liksom.
Sedan jag började med LCHF så blir det oftast omelett och bacon som sköljs ner med kaffe+grädde.
Men i morse festade jag till det med keso blandat med vispad grädde toppat med några hallon och flagad mandel. Himmelskt gott! 
# 1 Samma här bara kaffe med en sockerbit o mjölk. Kan inte heller få ner något före halv elva.
Men bor jag någon gång på hotell kan jag äta mycket hur tidigt sim helst.
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Äter alltid frukost, gröt eller müsli, helger omelett och lite annat.
Enda gången jag äter en riktig frukost är de dagar när jag ska ut på jakt, annars är det kaffe och macka.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Kaffe med ostmacka eller lantpate mest.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.