Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 2366 ggr
Cristine
0

Hur man gör...

en kullerbytta på ett hårt underlag utan att göra illa sig.

Nu hade jag tur, jag fastnade i mattan och kurade ihop mej ifallet som tur var och slog runt, det första jag tänkte var att nu blir det ingen kurs. När jag reste mej upp hade jag inte ont någonstans, det blev ett smidigt fall.*Pust*

Viste ni att hemmet är det farligaste stället av alla?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa]
0

Tur att Du inte missade kursen!  Skojar..tur att Du inte gjorde dej illa!

Så är det nog..i hemmet finns massor av saker man kan göra sej illa på. Obestämd

Bergspuman
0

O ja. Jag minns en gång som jag trasslade in foten i telefonsladden och ramlade huvudstupa i hallen. Man hade ju kunnat slå sig sönder och samman mot t ex byrån i hallen.

Anders 50
0

Jo visst är hemmet en farlig plats!

Men Cristine..du är ju inte tvungen att stå för alla olyckor ensam! Tycker du är utför något för jämnan! Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Asta]
0

Själv åkte jag omkull på vår yttertrappa i vinter. En gummimatta hade frusit och blev hård och hal och bara åkte iväg när jag satte foten på den. Hade sådan himla tur att jag bara blev lite mörbultad. Hade jag ramlat annorlunda hade jag kunnat slagit huvudet och kanske kolat vippen.

Så visst är det farligt hemma.

aggeelin
0

Ha ´hahha, jag har ramlat framlänges utför halva trappan en gång. Jag är lite för skuttig, och när jag gick utför trappen sjöng jag och skuttade lite och snubblade. Jag spräckte benet nedanför stortån och hade vansinigt ont i två veckor och känner av det lite ibland.

Farligt värre hemma

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

#1 Glad Ja tur i oturen hade inte varit roligt att sitta på en stol så många timmar med skador här och där.

"2 Möblerna är farligast!

# 3 Visst är jag duktig på det Anders!Tungan ute

#4 Ja man tänker alltid på vad som kunde ha hänt!

#5 Man ska inte hoppa i trappor Agge..sjunga går bra!Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.