Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettminnen
Läst 3020 ggr
[Sisa]
0

Minns Du

..Din allra första egna tråd, härinne på LK ?

Vad den handlade om, kanske t om när Du skrev den ?

Cristine
0

Nej det gör jag inte men jag skulle tro att det var en gemensam välkomsttråd vi gjorde.Glad

Ja så var det och så roligt att minnas, vi hade spännande dagar innan  det öppnades för er alla och det tog sådan fart på en gång att vi behövde Medarbetare som blev Gunilla den 3/4

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Nej det gör jag nog inte. Jag råkade halka in hit i maj eller så, tyckte att det var ett trevligt ställe och skrev en rad. Min första egna tråd har jag ingen aning om vad den handlade om.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Bergspuman
0

Nää minns inte alls Glad

[Asta]
0

Nope, ingen aning.

[Sisa]
0

# 1

Oj så roligt att läsa..hoppas alla gör det! Glad

Nästan två år har gått och många medlemmar finns ännu kvar. Känns som att Maggan och hennes Medarbetare lyckades, då dom startade denna sajt!

Jag liksom bara halkade in på ÖN..sökte efter ett medium. Sen såg jag, att flera av medlemmarna från ÖN också höll till härinne. Trevliga människor, som jag följde efter och på den vägen är det..Kyss

[Asta]
0

Själv började jag på Matlust. Men nu är det nästan bara här jag håller till. Kanske blir lite trädgård igen när det blir säsong.

Anders 50
0

Jag kommer ihåg att jag skrev att "detta är min första tråd här" och att många tyckte att det var på tiden. Men vad den handlade om minns jag inte.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Inte en susning.

Däremot var min första sajt Katter iFokus och det tog ett tag innan jag fattade att iFokus var så mycket merSkäms

/Maria

chik
0

Har ingen aning.

Svåra frågor du har Sisa…

Lena.P är jag i verkliga livet.

AnnL
0

Jag halkade in på Blandrashundar iFokus när jag satt o leta något om hundar på datorn för något år sedan. Sen upptäckte jag att där fanns många andra trevliga sajter.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Lenas-bus
0

10,Ja och vilken tur för annars kanske jag hade missat digKyss.

Jag kommer dock inte ihåg mitt första inläggObestämd

[GunillaF]
0

Minns inte vilken som var den första tråden jag skrev. Men vi gjorde många, många, då i början…Glad

zabelle
0

Ragdoll iFokus var första stället jag hamnade på, men kommer inte ihåg vad första tråden handlade om.

Zabelle   

Maria
0

Jag minns i alla fall mitt första foto jag skulle lägga in på Katter iFokus.

"Här kommer min lilla kissekatt i trädgården" skrev jag.

Det blev en bild på min man i kallingar i trädgården med ett glas rödvin i handen.Skrattande

Jag blev alldeles kall och visste inte hur jag skulle göra men till sist såg jag att man kunde redigera inom en timme och det lyckades.

Jag vågade först efteråt berätta för honom…hehe

/Maria

Cristine
0

SkrattandeSkrattande

[peter54]
0

Nä det har jag ingen aaaaning om vad det kan ha varit.

[Sisa]
0

# 14

Skrattande Har också fått med fel bilder ibland..tur att man lärt sej redigera! Cool

Cristine
0

#12 Jaa..minns du så jobbigt alldeles från början innan man blivit varm i kläderna också.

[GunillaF]
0

#18 Jag minns att jag satt en kväll och skrev och skrev för vi skulle ha några trådar under varje "område". Jämarns vad kreativ man va på den tiden. Du, Cristine, är fortfarande kreativ. Jag får någon idé ibland bara, nu för tiden.

Cristine
0

#19 Njaa det är si och så med mej också ibland..då tar jag fram ordboken, blundar och pekar varsomhelst. Runt de ordet bygger jag upp något jag kan lägga ut.

[Sisa]
0

Tycker ni är väldigt kreativa! Jobbigaste är då man så gärna vill skriva nåt och har idètorka. Inte heller lätt, att hitta ämnen som passar alla.

Men jag har lärt mej..om en tråd inte väcker intresse så försvinner den ju. Det är bara att skriva på..det viktigaste är att våga skriva! Glad