Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Läst 2093 ggr
Cristine
0

Bortskämd katt

Dottern till grannen skulle komma ut igår så jag bjöd dem på middag.Hon bad att min dotter skulle springa ner med torrisar till katten som var utan mat och det passade bra för jag hade andra paket som skulle ner.När de kommer upp för att äta har de påse med sig och talar om att katten inte ville ha maten, jag mummlar något om bortskämd katt när den var så hungrig så den sprang runt och skrek.

I morse öppnade jag påsen och fyllde på mina katters skål

men tyckte att torrisarna såg underliga ut. Då ser jag att grannen har tagit fel påse och hällt bantningskapslarna som hennes dotter skulle ha i skålen. Inte underligt att kattstackarn inte ville ha.Skrattande

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Haha, han kunde blivit smal som en blyertspennaFlört

/Maria

aggeelin
0

Klok katt vill jag säga. Sånt ska inte katter äta… men

ha ha ha en sån rolig historia!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
0

Ja snopet vart det när jag skulle tömma påsen till mina egna katter.Tungan ute

[Asta]
0

Ungefär lika dumt som när mamma en gång lånade hudkräm av mig. Hon kom ut från badrummet och sa att hon tagit lite ansiktskräm, men att hon tyckte den luktade illa. Misstänksam frågade jag henne vilken det var. Hon visade tuben och det var hårborttagningsmedel!!

Tack och lov hade hon tagit det tunt så håret i ansiktet satt kvar. Hade varit lite skämmigt att gå runt utan ögonbryn.

chik
0

Redig katt..

Fadäser!!!Kommer i håg.Var inte gammal.När jag tog fel tub.Trodde det var tandkräm…"Men det var brylkräm. Känner smaken nu när jag sitter här fortfarande…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Cristine
0

He he he vilka roliga historier.

Jag hade en väninna som jämt grävde i min väska efter smink,denna gång var det en liten sprayflaska med mint hon var ute efter men hon tog fel och sprayade i stället deodorant i munnen.Skrattande

Bergspuman
0

Jag försökte tvätta håret med balsam en gång … mitt hår fungerar definitivt INTE med sådant! Det blev hur underligt som helst.

Cristine
0

Inte för att jag tog fel men en gång när jag höll på att tvätta håret så gick strömmen och jag hade allt lödder där, jag fick gå hela dagen med det så det torkade naturligtvis. Håret blev alldeles fnasigt och ohanterbart, jag fick skölja det och ha i balsam de följande 2 dagarna.

AnnL
0

Jag skulle ge min katt Tarzan mat där jag bodde innan. Hade ställt en tallrik med lite ättika på vasken för att ta bort lukt. Men när jag skulle ge katten glömde jag att det var lite ättika på tallriken så jag gav honom hans mat  tillsammans med ättikan.

Han var en väldigt glupsk katt på mat så vi fick stänga honom ute när vi skulle äta för att han inte skulle fara upp på bordet.

Så han for ner i matskålen med en gång o tog en tugga sen for han iväg. Jag kunde inte begripa varför han inte åt sin mat och bar sig så konstigt åt.

Till slut kom jag på att han fått sin mat på fatet med ättika. Inte konstigt att han inte ville äta. Skäms

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Cristine
0

Hi hi ..stackarn!Tungan ute