Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettresor-och-kulturer
Läst 2140 ggr
AnnL
0

Godmorgon 15/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är jag först ut denna lördag. Inte ofta det händer. Förvånad

Grått, plusgrader och slaskigt.

Sovit sådär i natt. Har haft en katt o en hund som brett sig i hela sängen.

Promenad och sedan titta på skidåkning på tv-n.

Ha en fin lördag alla.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

[GunillaF]
0

God morgon AnnL och alla andra.

-32 grader. Fy sjutton att det ska vara så kallt.

Jag fick magsjuka inatt så jag håller mig nära toan idag.

Ha en bra dag.

AnnL
0

# 1 Fy för maginfluensa Gunilla. Vekar vara många som har det just nu. Skickar krya på dig kram. Glad

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

Lenas-bus
0

Morrn på er alla!

Här snöar det just nu så vovven har gjort hundänglar redan.

Idag ska jag nog åka till en secondhand butik jag gillar och kika,får se om man hittar något braGlad.

Annars har jag bestämt mig för en dag helt utan plugg och det ska bli sköntSkrattande

Krya på dig Gunilla finns inget värre än magsjukaObestämd

Maria
0

Godmorgon alla. Det har kommit massor med snö i Göteborg . IGEN.Skrikandes

Men det är bara att gilla läget. Någon gång blir det ju vår.

/Maria

[Asta]
0

God morgon. Några minusgrader och grått ute. Men nu ska det visst bli töväder igen några dagar.Glad

Idag ska vi kasta ut julen. Så småningom.

Anders 50
0

God morgon!

Snöar, snöar. snöar! Skrikandes Har kommit 1 dm nu och än snöar det.

Så att hitta sysselsättning idag blir inga problem!

Ha det så bra som det går idag! Flört

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

aggeelin
0

Godmorgon, här kommer något smått från himlen och det är 7 minus. Ser att det påstås att det ska bli 2 plus imorgon och 4 plus på måndag. Det känns onödigt, jag som just vant mig vid vintern. Det är ändå för tidigt att bli vår.

Det gick rätt så bra på jobbet igår så jag ska bara jobba melan elva och två sådär och sen äta lunch på stan med sambon. Till kvällen kommer stor N, dvs barnbarnet.

Magsjuka låter inte bra, krya på dig Gunilla.

Ha det gott alla!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Bergspuman
0

Godmorgon,

Jag har ingen aning om temperatur och nederbörd! Ligger i sängen fortfarande och tänker inte kravla mig upp på en halvtimme än minst, min vana trogen. Kanske åker jag ner på stan idag och hämtar ut min nya vardagsservis som kommit nu! Sedan ska jag slå sönder lite gamla tallrikar som jag är SÅÅÅÅ trött på. Hihi. Gillar att krossa porslin.

Krya på dig Gunilla, magelände är inte att leka med! Kom ihåg att dricka skapligt och hoppas du får behålla vätskan!

Ha en skön lördag!

[peter54]
0

God förmiddag Glad

Här är det full verksamhet idag. Jag ska gå en liten promenad på 3 km med stavarna, vilket är en betänklig sträcka med dubbla proteser (för den som rynkar på näsan åt den lilla snutten 3 km). Flört

Sedan ska jag mata alla mina djur idag. Fru och son är ute i skidspåret och dottern är på Fyrishov och badar med en kompis.

Ekorren som dök upp under fågelbordet i onsdags har återkommit både igår och idag, nu med en kompis/äkta hälft. Jättekul.

[Sisa]
0

Godmorgon på er!

Att gå 3 km med stavar, tycker jag låter långt Peter! Jag beundrar dej verkligen..inte många med proteser som klarar det!

Här har varit och är kallt! Har jobbat och frysit i två dagar..så det känns skönt, att vara ledig och att vara inomhus idag.

Hoppas ni får en fin lördag!

Cristine
0

God morgon på er alla!Skrattande

Jag kunde inte sova så kl 6 gick jag till sängs, och har klivit upp 11. Inte roligt med sådana nätter. Så kallt ni har det överallt. Här är det -20

Gunilla krya på dej, inte får man vara sjuk när man är ledig.

Sikta inte hitåt PumanFörvånad

Ta det försiktigt Peter ute i halkan..hoppas på ekorrfoton framöver.

Kommer ni ihåg? Ett av era sommar foton!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

chik
0

Gunilla.Inte bra kalt o ont i magen.

Peter.3 km är långt för mig..Så jag tycker att du bara är så duktig…

0,g här o nu ser det ut som regn.Fy inte kul..

Sambon tog kort på våra vänner som var med när han skottade i morse.

Själv så sov jag länge i dag..

Ja!!ha en bra dag där ute.Önskar jag er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[peter54]
0

#11 Jag har försökt att fota, men de kommer i gryningen när det fortfarande är för mörkt att fota. Kanske har bättre tur med tidpunkten framöver. De lär ju komma igen nu när de väl hittat till maten.

Toyan
0

God middag!

Tycker du är otroligt duktig Peter som klarar allt.

Visst är dom söta ekorrarna, här bakom huset har vi satt upp fågelmatare, 3 st i olika storlek, gissa om dom är populäraGlad

Här finns 2 ekorrar som kommer och äter, stog och tittade länge på dom tidigare idag.

Dom sitter på marken och mumsar och sen full rulle upp i trädet, hänger upp och ner i bland, ser ut som om dom försöker komma in i holkenGlad

Härom dagen såg det ut som om den ena blev bortjagad då den andra verkade ha gömt någonting på marken under snön, stod och krafsade frenetiskt så snön yrde, härlig synGlad

Tror att det är samma ekorrar som är här i bland även andra årstider.