Vaken!
Några är vakna sent på kvällen för att dom vill..andra för att dom måste!
Hur gör Du för att hålla Dej vaken och skärpt ?
Chattar och surfar oftast. Det är upplivande att hålla virtuell kontakt med människor.
På kvällen är jag bara vaken, behöver inte fundera på hur jag ska hålla mig vaken. Mer på hur jag ska bli trött.
Har inga problem med att hålla mig vaken om jag behöver vara vara det. Fast kaffe gör ju saken lättare.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Mitt problem är hur jag ska bli trött!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#4 - som jag då.
Har heller inga problem att hålla mig vaken. Är som # 4 o 5. 
Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.
INstämmer med föregående talare. jag har större problem att bli trött.
Precis som föregående talare har jag svårt att bli trött. Det är ganska stort problem. Och att jag känner mig enormt trött på morgonen, när jag än går upp
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag kan sova fyra eller fem timmar ibland och ibland känner jag mej så ttrött att jag lägger mej på soffan men jag har ändå svårt för en siesta. Precis efter kl 8 då vaknar jag upp och inte bara det utan om jag har småfrusit under dagen så blir jag så varm då att jag måste slå av värmen.
Jag har länge haft svårt att somna efter att gubben har lämnat huset klockan sex på morgon. Det beror på våran husseberoende rottis som vägrar sova och som brukar springa runt och öppna alla dörrar han kan och söka efter gubben.
men nu har vi kommit på att det räcker med att sätta på Tvn så blir han lugn. För min del är det okej för det har blivit en suverän tid för mig att göra UKUer - mitt emellan vaken och sovande - sorry jag kanske är på fel sajt för den sortens prat 
Nyfiken, vad är UKUer??
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Utomkroppslig Upplevelse. Alltså att man upplever det som att man har lämnat sin kropp och är ute och flyger utan den.
Jag kan ha svårt att sova ibland….JA!! Detta mycket pga. att när jag är trött så sover jag inte för ska vara den som ska få barnen att lägga sig först vilket inte alltid är det enkalste….Inatt blir det att baka bullar….Degen är på jäsning
Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.
Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!
Jag förstår Maggan dina "resor". 
(Jag är en nattuggla snigeln).
Hon är alltså ute och tittar vad vi andra gör. En vana hon har sedan hon var chefen här.
Jag gör som Bergspuman. Jag surfar för att hålla mig vaken och jag surfar även när jag inte kan somna
/Maria
O jag går bara o lägger mig.Så ligger jag där tills jag vaknar o så är det dag……
Natt arbete är inget för mig…Har jobbat natten o min mage klarar inte det..
Tröt är jag.
Kan sitta o somna-pinsamt om det är någon som pratar-Jag snarkar..
Bra jobbat Magga..Att du har kommit på när det är bäst tid o göra dina äventyr.
Lena.P är jag i verkliga livet.
# 15
Har Snigeln varit chef här ?